آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

ارور های OE و PE در لباسشویی ال جی

ارور OE در ماشین لباسشویی ال جی

ارور OE یکی از مهمترین کد های خطا ماشین لباسشویی ال جی قلمداد می شود.

علت بروز این ارور در ارور لباسشویی الجی، عدم تخلیه درست آب ماشین لباسشویی هنگام کار آن می باشد.

برای رفع ارور OE در لباسشویی ال جی می توانید، نخست نگاه کنید که آیا شلنگ تخلیه مسدود شده یا تا خوردگی دارد؟

در مرحله بعد پمپ تخلیه و فیلتر آن را بررسی نمایید، که انسدادی در آن نباشد.

بعد از رفع مشکل، برنامه spin دستگاه را فعال کنید، تا ارور مربوطه لغو شود.

ارور PE در ماشین لباسشویی ال جی

کد خطا ماشین لباسشویی ال جی گاهی به جهت مشکلی که در سنسور مربوط به تشخیص سطح آب ایجاد می شود، رخ می دهد.

این مشکل با ارور PE مشخص می شود. این ارور شاید به جهت ایجاد مشکل و نقص فنی در برد اصلی، سیستم برق رسانی، نصب دستگاه و هیدرواستاتیک و شلنگ های دستگاه شما باشد.

برای رفع ارور PE لباسشویی ال جی، آن را خاموش کرده به مدت ۲۰ دقیقه صبر فرمایید.

پس از روشن کردن آن، سیستم شستشو را مجددا فعال نمایید.

کلا چند نوع ماشین ظرفشویی در بازار داریم؟

بهتر است بدانید که از جهت طراحی سه نوع ماشین ظرفشویی هست:


ماشین ظرفشویی توکار: در صورتی که دکوراسیون آشپزخانه‌تان به روز میباشد و دلتان می‌خواهد ماشین ظرفشویی‌تان جای زیادی را اشغال نکند و با بقیه وسایل یکدست باشد می‌توانید سراغ ماشین ظرفشویی توکار بروید.

این نوع ماشین‌های ظرفشویی اغلب زیر سینک ظرفشویی یا بین کابینت‌ها نصب می‌شوند و به فضای بسیاری نیاز ندارند. در ادامه با خدمات تعمیرات ظرفشویی سامسونگ همراه باشید.


ماشین ظرفشویی توکار 

ماشین ظرفشویی رومیزی: در صورتی که خانواده‌ی کم‌جمعیتی دارید، اهل مهمانی دادن نیستید و اغلب تعداد ظرف‌های نشسته‌تان کم است پس یک ماشین ظرفشویی رومیزی کارتان را راه می‌اندازد.

این ماشین‌های ظرفشویی افزون بر این که فضای کمی را اشغال می‌کنند، از نظر قیمت هم ارزان‌تر میباشند.


ماشین ظرفشویی مبله یا ایستاده: اگر خانواده پرجمعیتی هستید یا از آن دسته افرادی هستید که ظرف‌ها را جمع می‌کنید و یکباره می‌شویید پس بهتر است به فکر خرید ماشین لباسشویی ایستاده باشید.

این نوع ظرفشویی‌ها نسبت به مدل‌های پیشین فضای بیشتری لازم دارند اما مزیتشان این است که ظرف‌های بزرگ و بیشتری را می‌شویند.


باید گفت که ماشین‌های ظرفشویی براساس ظرفیت هم دسته‌بندی می‌شوند:


۶ تا ۸ نفره: ماشین ظرفشویی‌های ۶ تا ۸ نفره همان ظرفشویی‌های رومیزی هستند که حداقل ۷۲ پارچه ظرف در خود جای می‌دهند. بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی حداکثر برای ۱۰۴ پارچه ظرف جا دارد. این نوع ماشین‌های ظرفشویی برای خانواده‌های ۳ تا ۴ نفره مناسب‌ هستند.

۱۲ نفره: ماشین ظرفشویی‌های ۱۲ نفره می‌توانند ۱۴۴ پارچه ظرف را شستشو دهند و به همین دلیل برای خانواده‌های پرجمعیت یا پررفت‌وآمد مناسب‌ترند.

۱۴ نفره: ماشین ظرفشویی ۱۴ نفره این ظرفیت را دارد که ۱۶۰ پارچه ظرف را بشوید و مهم‌‌تر اینکه دیگ و قابلمه و انواع ظرف‌های بزرگ را هم به آسانی می‌توانید در آن جای بدهید.

4 دلیل اصلی ارور F23 لباسشویی بوش

1- دیگ ماشین لباسشویی سوراخ میباشد.
یکی از موارد مهم لباسشویی بوش سوراخ شدن دیگ لباسشویی میباشد. وقتی که به هر دلیلی شفت دستگاه زاویه پیدا کند ، آبکش بدنه دیگ را سوراخ کرده و آب می دهد. البته در مواردی هم دیده شده است که دیگ لباسشویی از محل نصب کمک به بدنه دیگ ترک خورده است.
2- هیدرواستات و یا سنسور آبشمار ماشین لباسشویی بوش به خوبی کار نمی کند.
هیدرواستات قطعه ای میباشد که وظیفه تنظیم ورود و خروج آب ماشین لباسشویی بوش را بر عهده دارد، .وقتی که این قطعه دچار مشکل شود آب بیش از حد مجاز وارد سیستم گردش و شستشو شده و این ازدیاد آب باعث ریخته شدن آن روی قطعات خواهد شد.
اغلب در این گونه مواقع خطا F23 در ابتدای کار ظاهر نمی شود و در اوایل کارکرد لباسشویی بخصوص 10 دقیقه اول ظاهر میگردد.
خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در شمال تهران برای تسهیل خدمت رسانی به شما عزیزان در محل صورت می پذیرد. خدمات تعمیر لباسشویی بوش توسط تعمیرکار تعمیرگاه مجاز مرکزی در محل انجام می گردد.
3- خرطومی های ماشین لباسشویی بوش دچار پارگی شده است.
وقتی که خرطومی های ماشین لباسشویی بوش دچار فرسودگی بشود و یا به وسیله جسم خارجی سوراخ شده است آب به درون کابین لباسشویی نفوذ کرده و ارور F23 لباسشویی بوش دیده می شود.
چند نوع خرطومی در ماشین لباسشویی وجود دارد: خرطومی جاپودری ماشین لباسشویی و خرطومی اتصال دیگ به فیلتر و…
اغلب خرطومی اتصال دیگ به فیلتر احتمال پارگی بیشتری نسبت به دیگر خرطومی ها دارد.
4- برد ماشین لباسشویی بوش خراب شده است
اگر که برد به صورت غلط فرمان آبگیری را به صورت مداوم به شیربرقی و یا آکواستاپ دهد، لباسشویی بیش از حد آبگیری کرده و به علت نشتی آب، ارور اف بیست و سه دیده می شود
این اتفاق وقتی روی می دهد که به جهت نوسانات برقی، آی سی برنامه لباسشویی دچار آسیب شود و به اصطلاح لباسشویی گیج زدگی پیدا کند. در این صورت برنامه ها به درستی عمل نمی کند و این عیب در دستگاه رخ می دهد. در صورتی که برد ماشین لباسشویی شما چنین ایرادی دارد باید هر چه سریعتر برای تعمیر برد آن اقدام فرماید.

بررسی برند گلداستار

گلداستار الکترونیکس اوایل اکتبر 1958 در کشور کره جنوبی، توسط Koo In-Hwoi تاسیس گردید. گروه گلدستار مجموعه شرکت‌های چند ملیتی کره‌ای، متشکل از 80 شرکت و بزرگ‌ترین مجموعه تجاری- صنعتی در زمینه الکترونیک است که مقر آن در سئول بوده و شامل کسب و کارهای مربوط و فرعی زیادی است، بیشتر آن‏ها تحت برند گلدستار تجمع یافته‌اند و بزرگ‌ترین مجموعه کسب و کار در کره جنوبی محسوب می‌شوند. این شرکت در مارس 1968 اولین شعبه خود را در خارج از کشور کره جنوبی، در شهر نیویورک، و در آگوست 1978 اولین نمایندگی فروش خود را در ایالات متحده آمریکا تأسیس نمود و از اوایل دهه هفتاد میلادی برای آمریکائی‌ها شروع به ساخت وسایل الکترونیکی نمود.

هوم خانه نمایندگی تعمیر یخچال گلدستار در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر یخچال گلدستار را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

این شرکت در مارس ۱۹۶۸، اولین شعبه خود را در خارج از کشور کره جنوبی و در شهر نیویورک، ایالات متحده، تأسیس کرد و از اوایل دهه هفتاد میلادی برای آمریکایی‌ها وسایل الکترونیکی ساخت. در آگوست ۱۹۷۸ اولین نمایندگی فروش خود را در ایالات متحده آمریکا تأسیس نمود. گلدستار در اواخر دهه هشتاد به اوج رشد و سودآوری خود رسید و سودی بالغ بر ۲ میلیارد دلار، کسب کرد. در دهه نود موفقیت‌های این شرکت به سرعت محو شد و اوضاع بحرانی نام گرفت. ولی سرانجام، میلیونرهای آمریکایی و انگلیسی به کمک این شرکت آمدند و آن را از ورشکستگی نجات دادند. شرکت گلدستار در ماه مارس سال ۱۹۹۵ میلادی، پس از ادغام با شرکت گلدات از گلدستار، به شرکت (ال. جی) تغییر نام داد.

معرفی دستگاه مایکروویو

مایکروویو یک دستگاه تند پز غذا است که با سرعتی بیشتر از اجاق گاز غذا را آماده و پخت می کند. به طورکلی مایکروفر در فرهنگ فارسی به معنی تند پز بوده و هر چیزی که غذا را با سرعت و دمای بالا گرم و پخته کند مایکروفر نام دارد. در این دستگاه بر خلاف مایکروفر که آن هم غذا را تند می پزد، از اشعه Wave برای گرم و پختن غذا نیز استفاده شده است.

نحوه کار مایکروویو به این صورت است که تابش ریز موج الکترومغناطیسی که توسط المنت گرمکن و اشعه لیزری امواج مایکروویو ایجاد شده باعث جنبش آب و مولکول های قطبی در غذا می شود و این امر سبب تولید گرما و در نتیجه پخته شددن غذ می گردد.

در مایکروویرو امواج ایجاد شده از لیزر Wave از سطح موا دغیر فلزی مانند پلاستیک و شیشه عبور می کند، ولی د رمواد فلزی این امواج منعکس می شود. همچنین در موادی که دارای آب هستند این امواج جذب آن شده و نفوذ پیدا می کند. برای همین این دستگاه به وسیله همین اشعه  مواد غذایی را به خوبی و سریع می پزد.

امروزه مدل هایی از مایکروویو در بازار موجود است که علاو بر لرزاننده امواج دارای چند المنت هستند که می توان برای گریل و یا فر از آن استفاده نمود.

تعمیر مایکروفر یکی از تخصصی ترین تعمیرات محسوب می شود. سعی کنید در هنگام خراب شدن مایکروفر از نمایندگی های تعمیرات مایکروفر استفاده کنید.