آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نقش استفاده از لوازم اصلی و اورجینال در تعمیر لوازم خانگی بوش زیمنس و جنرال الکتریک

کیفیت و استفاده از برترین و بالاترین فناوری ها و تکنولوژی ها در تولید لوازم خانگی خارجی موضوعی است که باعث شده همواره بسیاری از مشتریان لوازم خانگی همچنان حتی با توجه به وجود انواع مختلف برند های لوازم خانگی داخلی به سراغ برند های معروف لوازم خانگی مانند لوازم خانگی بوش،  لوازم خانگی زیمنس و یا لوازم خانگی جنرال الکتریک بروند.

قالب آموزش آنلاین WPLMS
 
خرید قالب Relxtower | پوسته وردپرس تک صفحه ای دکوراسیون داخلی از راست‌چین
 
۰ تا ۱۰۰ آموزش PLC زیمنس
 
لوازم خانگی | بهترین قیمت لوازم خانگی
در این مقاله ما شما را با نمایندگی تعمیرات بوش ، جنرال الکتریک و زیمنس آشنا میکنیم .

 نقش استفاده از لوازم اصلی و اورجینال در تعمیر لوازم خانگی بوش زیمنس و جنرال الکتریک

اعتبار و شهرت تولیدات لوازم خانگی بوش  و لوازم خانگی زیمنس البته شاید تا حدودی وام دار تولیدات دیگر کشور آلمان و بر گرفته از نوع خصوصیات کالاهای آلمانی و کیفیت آنها باشد که با امکانات هوشمند و تکنولوژی برتر همراه بوده است ولی وقتی پای یک برند به نام لوازم خانگی جنرال الکتریک به عنوان یک برند آمریکایی در ایران به این شدت باز شده که همه مصرف کنندگان لوازم خانگی را وادار به رویکرد مناسب و قابل احترام به این برند ها می کند نمی توان منکر کیفیت بالای این محصولات و بخصوص نیاز به رقابت سخت تر و پیچیده تر برای هم راستایی با این برند ها توسط برند هایی ایرانی بود.

تعمیر لوازم خانگی برند خارجی در ایران

اما واقعا زمانی که لوازم خانگی داخلی از توان تکنولوژی و امکانات لوازم خانگی خارجی استفاده نمی کنند و فناوری های استفاده شده در لوازم خانگی خارجی بسیار پیچیده و خاص و مختص خود تولید کننده با مزایای رقابتی خاص خودشان هستند چگونه می توان اطمینان داشت که به راحتی می توان خدمات مناسب پس از فروش و یا خدمات تعمیرات لوازم خانگی بوش، جنرال الکتریک و یا زیمنس را دریافت کرد.

بدون اغراق باید عنوان کرد که هر فرد با هر توانی نمی تواند ادعای تعمیرات تخصصی لوازم خارجی برند خارجی را داشته باشد.

اما وقتی پای مهندس ایرانی و کارشناس ایرانی در میان باشد هیچ نا ممکنی وجود ندارد.  در ایران شرکت تعمیرات لوازم خانگی آی پی امداد یکی از قدیمی ترین و نام آشنا ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات تعمیر لوازم خانگی داخلی و خارجی این مهم را تحقق بخشیده است.

این شرکت با استفاده از طرفیت و توانایی کارشناسان و متخصصین داخلی و با برگزاری پیچیده ترین و تخصصی ترین کلاس های آموزشی متخصصینی را آموزش داده تا توانایی تعمیر لوازم خانگی بوش را با بهره مندی از خاص ترین نوع تکنولوژی به کار رفته در این لوازم خانگی را داشته باشند . به راحتی وارد مدارهای پیشرفته انواع تولیدات لوازم خانگی زیمنس شوند و به صورت فوق العاده حرفه ای تعمیرات لوازم خانگی زیمنس را عهده دار باشند.

نقش قطعات اورجینال در کیفیت تعمیرات لوازم خانگی

از مهم ترین پارامتر های تعمیر لوازم خانگی پیشرفته جنرال الکتریک، بوش و زیمنس و یا هر نوع لوزام خانگی مشهور دیگر  استفاده از قطعات مصرفی و لوازم یدکی اصلی و اورجینال در تعمیر این لوازم خانگی می باشد.

موضوعی که به نظر می رسد با وجود هجمه قطعات بدل و بی کیفیت چینی با قیمت های متفاوت کار را برای تشخیص جنس اصل از غیر اصل مشکل کرده باشد.

اما از آنجائیکه شرکت آی پی امداد به عنوان نماینده تعمیرات لوازم خانگی بوش، تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی زیمنس و تعمیرگاه لوازم خانگی جنرال الکتریک در ایران فعالیت می کند دیگری نیاز به تشخیص قطعات اصلی و اورجینال ندارد. این شرکت همواره با شرکت های اصلی تولید کننده در ارتباط و کلیه لوازم یدکی و اصلی انواع لوازم خانگی را از خود شرکت تولید کننده دریافت و برای مشتریان خود مورد استفاده قرار می دهد تا نه تنها با استفاده از این قطعات اورجینال کیفیت و کارایی لوازم خانگی شما را پس از تعمیر تضمین نماید بلکه قیمت تمام شده این قطعات و تعمیرات را هم برای مشتریان خود تا حدود زیادی کاهش دهد

استفاده از قطعات اورجینال از چند بعد اهمیت فراوان دارد و مهم ترین آن این است که هر شرکت بنا بر استانداردهایی قطعاتی را تولید می کند و کوچکترین تغییر در یک استاندارد می تواند کیفیت و کارایی محصول را تحت الشعاع قرار دهد. موضوع دوم اینکه معمولا لوازم اورجینال و اصلی دارای کد شناسه ای هستند که مختص محصول مورد نظر ساخته شده و این موضوع با در نظر گرفتن انواع قابلیت های لوازم خانگی به تولید این قطعات منجر می شود. حال عدم کفایت و نداشتن صلاحیت لازم در قطعات فیک و تقلبی باعث می شود تا به راحتی و در کمترین زمان دوباره لوازم خانگی شما دچار مشکل شوند.

چرا تعمیرات لوازم خانگی خود را به آی پی امداد واگذار کنیم؟

از نشانه های تعهد و کار دانی یک شرکت و یا نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی استفاده از کارد آموزش دیده و مجرب است. شرکت آی پی امداد با استفاده از هر فرصتی کادر اجرایی و تخصصی خود را در دوره های مختلف تعمیرات لوازم خانگی با جدیدترین تکنیک ها و فناوری های مورد استفاده در لوازم خانگی مختلف بوش، لوازم خانگی زیمنس و لوازم خانگی جنرال الکتریک و زیر نظر کارشناسان و مهندسین این شرکت ها آموزش می دهد.

ضمن اینکه تعمیر در محل و در کمترین زمان ممکن از نشانه های صلاحیت کارشناسان نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی است که شرکت ای پی امداد متعهد به انجام این کار در حضور مشتری و در مکان و زمان مرود نظر مشتری می باشد.

در نهایت می توان ارائه کارت ضمانت طلایی شرکت آی پی امداد که تعمیرات انواع لوازم خانگی را از 3 الی 12 ماه ضمانت می کند از دیگر اقدامات موثر در حفظ رضایت مشتریان از طرف این شرکت ایرانی متخصص دانست.

هر چند در این روزها شناخت یک شرکت تعمیراتی لوازم خانگی بخصوص شرکتی که به تعهدات و وظایف خود  به خوبی عمل کند و شعارگونه صحبت نکند کاری بس دشوار است ولی سابقه بیش از نیم قرن شرکت تعمیرات لوازم خانگی ای پی امداد و ارائه برترین خدمات تعمیراتی در سراسر تهران تا حدود زیادی نام شرکت ای پی امداد را در تهران پر آوازه کرده است. مهم ترین دلیل در کیفیت بالای خدمات این شرکت رضایت بالای مشتریان و نگاه مثبت آنها به این مجموعه مهندسی تعمیرات می باشد.

مزیت های ماکروفر چیست؟

مایکروویو با عبور امواج غیر یونیزه کننده مایکروویو که معمولا دارای فرکانس ۲٫۴۵ گیگاهرتز می باشند از میان غذا کار می کند. به طور کلی استفاده از مایکروویو برای پخت غذاهایی که شامل آب به صورت مایع(نه یخ زده) هستند، وهمچنین برای پخت موادغذایی شامل چربی ها و شکر ها (به دلیل فرآیندهای علمی که اساس کار مایکروویو بر پایه آن است) مناسبتراست. جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید

تصور مشهور و اشتباهی در مورد مایکروویو این است که گفته میشود مایکروویو غذا را از داخل به سمت خارج می پزد. در حقیقت، امواج مایکروویو در لایه های بیرونی غذا جذب می شوند، مشابه فرایند موجود در سایر روش های پخت غذا. این تصور نادرست از اینجا ناشی می شود که امواج مایکروویو از لایه های خشک سطح غذا نفوذ می کنند و بنابراین گرمای اولیه را تا عمق بیشتری نسبت به سایر روش ها تحریک می کنند. با توجه به مقدار آب موجود در غذای مورد نظر، عمق نفوذ گرمای اولیه می تواند چند سانتیمتر یا بیشتر باشد. این در حالی است که در روش های معمول سرخ کردن و پخت، گرمای اولیه به صورت متمرکز در سطح غذا باقی می ماند.

عمق نفوذ امواج مایکروویو به ترکیبات غذا و نیز فرکانس دستگاه مایکروویو بستگی دارد. هر چه فرکانس کار مایکروویو پایین تر باشد، عمق نفوذ امواج به داخل غذا بیشتر خواهد بود.

مزایای استفاده از مایکروویو چیست؟

از جمله مزیت های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- پخت سریعتر غذا

- با توجه به زمان کوتاهتر پخت مقدار بیشتری از موادغذایی مفید و ویتامینها در غذای پخته شده باقی خواهند ماند.

- صرفه جویی در هزینه و وقت

- نیاز کمتر به ظروف و در نتیجه شستشوی کمتر



 آیا مایکروویو ایمن است؟

البته در گذشته مردم با مشکلاتی هنگام استفاده از این وسیله مواجه بودند. این مشکلات بیشتر به علت استفاده از ظروف نامناسب بودند. پخت بیش ازحد غذا از دیگر مشکلات محسوب می شد. همچنین نگرانی در مورد استفاده از پوششی که برای پوشاندن غذا در هنگام پختن آن توسط مایکروویو وجود داشت. خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی این مشکلات و نگرانی ها برطرف شده اند و استفاده از مایکروویو با رعایت نکات زیر کاملا ایمن می باشد.

- تنها از ظروف مناسب و مخصوص مایکروویو استفاده کنید.

- تنها از پوشش ایمن و مناسب برای پوشاندن غذا در مایکروویو استفاده کنید.

- در صورت امکان از تنظیمات پخت اتوماتیک که در بیشتر مایکروویوهای امروزی موجود است و مانع پخت نامناسب(زیاد یا کم پخته شدن) می¬شود، استفاده کنید.

انواع و نحوه انتخاب مایکروویو:

نحوه انتخاب مایکروویوی که کاملا مطابق نیاز شما باشد با توجه به مکانی تعیین می شود که باید در آشپزخانه شما قرار گیرد.مایکروویو یا به صورت توکار یا به صورت جدا قرار می گیرد، اما بسیاری از خریداران هنوز آن را برروی کابینت یا اپن قرار می دهند. به هر حال مشخص کردن جایی برای مایکروویو در آشپزخانه از اولین اقدامات قبل از خرید آن است. بیشتر مایکروویوها دارای پهنای ۳۰ اینچ هستند ولی شرکت هایی نظیر جنرال الکتریک مدل های ۳۶ اینچی نیز دارند.

زمانی که محل مناسب برای مایکروویو تعیین شد، باید مشخص کنید که قصد دارید چه میزان غذا را با استفاده از مایکروویو پخت کنید. در یک مایکروویو باید دنبال چه چیزی بود؟

امروزه مایکروویوها به صورت مایکروویو چرخان و کبابی، مایکروویو زودپز ترکیبی وپخت سریع/هالوژنی، موجود می باشند. از این انواع، مایکروویو پخت سریع/هالوژنی گران ترین نوع می باشد. نوع زودپز ترکیبی از نظر قیمت در میانه قرار دارد و مایکروویو دارای واحد چرخان یا کباب کن ارزانتر از دو مدل قبلی می باشد. مایکروویوهای معمولی ارزانترین نوع موجود مایکروویوها هستند. توضیح ساده ای در مورد هر کدام از این مایکروویو ها به شما کمک می کند که مایکروویو هماهنگ با نیاز خودتان را بیابید.

 مایکروویو پخت سریع/هالوژنی از طریق روش معمول در مایکروویو و نیز استفاده از لامپ هالوژنی تولید گرما می کند. این نوع مایکروویو سریعترین پخت را انجام می دهد و مدل های آن نام هایی مانند Advantium، Ultima و Velos دارند. شما می توانید انتطار پخت بسیار سریعتر غذا در این مدل ها را نسبت به سایر مدل-ها داشته باشید، به طوری که حتی پخت در ¼ زمان سایر مدل ها نیز دور از ذهن نیست. این مدل ها برای کسانی که برنامه پخت مرغ یا بوقلمون درسته یا تکه های بزرگ و قاچ نشده گوشت را دارند توصیه می شود. اگرچه مایکروویو پخت سریع/هالوژنی می توانند برای طبخ کردن استفاده شود، ولی مایکروویو زودپز ترکیبی بیشتر ترجیح دارد.

مایکروویو زودپز ترکیبی چرخه گرمای همرفتی (انتقال گرما در مایعات شبیه آنچه در زودپز اتفاق می افتد؛ به همین دلیل ما ازاسم مایکروویو زودپز ترکیبی برای این مدل مایکروویو استفاده می کنیم) با انرژی امواج مایکروویو ترکیب می کند و در نتیجه زمان پخت می تواند تا نصف کاهش یابد. این نوع مایکروویو نیز برای بریان(برشته کردن) مناسب است ولی به اندازه مایکروویو هالوژنی سریع نیست. به طور کلی می_توان گفت که مایکروویو زودپز ترکیبی مجموعه کاملی از مشخصات برای مایکروویو کردن غذا، آب کردن و پخت غذای یخ زده، دوباره گرم کردن و انتقال گرمای همرفتی(زودپز)، را دارا می باشد. همین کارایی بالای آن موجب شده تا بسیاری به این نوع مایکروویو علاقه داشته باشند. یکی از مشکلات این مدل پاک کردن نسبتا سخت آن است.

مایکروویو ارزانتر که البته از محبوبیت کمتری نیز برخوردار است مایکروویوهای دارای چرخان و کباب کن هستند.این مدل ها قابلیت مایکروویو کردن غذا، استفاده از چرخان و توست و برشته کردن غذا را دارند. معمولترین محصول در این مجموعه مایکروویوهای ساده معمولی هستند. این مدل ها هم می توانند به صورت ساده، کوچک(۱ فوتی) و ارزان باشند و هم می توانند کاملا مجهز به قابلیت هایی باشند که موجب صرفه جویی در زمان می شوند. اگر از مایکروویو زیاد برای آماده کردن غذا استفاده می کنید، بهتر است از مدل های بزرگتر بین ۱ تا ۲٫۲ فوتی به همراه قابلیت های ویژه برای پخت بهتر، استفاده کنید. برای نتیجه بهتر به دنبال مدل هایی باشید که از سنسورهایی بیشتری استفاده می کنند و قابلیت پخت چند مرحله ای دارند، باشید. قابلیت پخت چند مرحله ای به طور تدریجی غذا را از حالت یخزده خارج می کند و از پخت ناقص و کناره ای (پخت بیشتر کناره های غذا) جلوگیری می کند.

اگر از مایکروویو فقط برای گرم کردن غذا استفاده می کنید، مدلی ساده و ارزان بدون برنامه های پیچیده میتواند نیاز شما را برآورده کند.

در انتخاب مایکروویو تنها وات و حجم نیستند که باید مورد توجه قرار گیرند بلکه انتخاب نوع مایکروویو و توجه به مکان قرار گرفتن آن در آشپزخانه مواردی هستند که امروزه حتما باید مورد بررسی قرار گیرند. پس از آن باید به تعداد سنسورها و سیستم دیفراست (از حالت یخ زده خارج کردم غذا) توجه شود. میزان وات اجاق مایکروویو به صورت عمده به اندازه آن وابسته است؛ مایکروویوها ی کوچکتر وات پایین تری خواهند داشت و بزرگترها باطبع وات بالاتری دارند. مایکروویوهای امروزی معمولا میزان وات از ۴۰۰ تا ۱۲۰۰ (وات بالاتر تا ۲۰۰۰ وات نیز وجود دارد) دارند. باید توجه داشته باشید که هرچه وات بالاتر باشد زمان پخت کمتر خواهد شد ولی تنها چند وات اضافه تر باعث نمی شود مایکروویو بهتر باشد. در نهایت؛ انتخاب مایکروویو بر اساس نوع، مکان، اندازه و مشخصات بسیار مهمتر از توجه تنها به میزان وات دستگاه می باشد. در ادامه برای کامل شدن راهنما رابطه بین زمان پخت و وات دستگاه مختصرا مورد بررسی قرار می گیرد.

زمان پخت و وات مایکروویو:

همان طور که ذکر شد زمان پخت به وات دستگاه وابسته است. مقادیر بیشتر غذا به زمان بیشتری برای گرم شده نیاز دارد؛ اگر مقدار غذا دو برابر شود، باید زمان پخت بین ۵۰ تا ۶۰ درصد افزایش یابد. بیشتر مایکروویوها بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ وات هستند. مطالعه دفترچه راهنمایی که سازنده های مایکروویو همراه آن ارائه می کنند بهترین راه برای اطلاع از نحوه ی استفاده از آن است. مقدار وات ادعا شده در دفترچه راهنما سازنده مقدار توان ماکزیمم ممکن برای وسیله می باشد.

روش ساده ای برای اطلاع از میزان وات مایکروویو وجود دارد. در این روش یک فنجان آب با دمایی برابر دمای اتاق را داخل مایکروویو قرار داده و آن را با حداکثر توان روشن کنید تا زمانی که آب به جوش بیاید. زمانی که طول می کشد تا آب به جوش بیاید را ثبت کنید. به طور کلی این زمان برای مایکروویو ۶۰۰ تا ۷۰۰ واتی تقریبا برابر ۲٫۵ تا ۳ دقیقه است. مایکروویوی با وات بالاتر آب را در زمانی کمتر به جوش می آورد.

نکته های ایمنی در مورد مایکروویو

تنها از ظروف مخصوص مایکروویو استفاده کنید و از هیچ وسیله با روکش فلزی استفاده نکنید برای تست اینکه آیا وسیله ای(ظرفی) برای استفاده در مایکروویو مناسب است یا نه آن را به همراه یک فنجان آب داخل مایکروویو قرار دهید و آن را برای ۱۰۰ درصد قدرت پخت برای ۱ دقیقه روشن کنید. در این آزمایش اگر وسیله گرم شود ولی آب فنجان سرد باشد، وسیله مورد نظر برای استفاده داخل مایکروویو مناسب نیست.

هرگز از وسایل یا ظروف فلزی استفاده نکنید.

از ستایروفوم یا وسایل چوبی هرگز استفاده نکنید.

هنگام بیرون آوردن غذا از مایکروویو احتیاط کنید زیرا اگرچه ظرف ممکن است داغ نباشد ولی غذا داغ است.

برای پاک کردن مایکروویو از اسکاج سمباده ای، زبر یا هر وسیله خشن دیگری استفاده نکنید.

هرگز نباید مایکروویو خالی را روشن باقی گذاشت

پلاستیک مخصوص مایکروویو:

بسیاری از پلاستیک های بسته بندی و حاوی غذا و موادغذایی موجود به صورت اختصاصی برای استفاده در مایکروویو ساخته می شوند. بعضی محصولات از عباراتی نظیر " مایکروویو ایمن" (microwave safety) استفاده می کنند. همچنین بعضی دیگر از علامت سه خط موجدار بالای یکدیگر بر روی محصولات استفاده می کنند یا به صورت ساده بیان می کنند که محصول برای استفاده در مایکروویو ایمن است.

اگر کارایی‌ این وسیله برقی بهتر شناخته شود شاید خانواده‌ها نگاهی تازه به آن پیدا کنند و به مرور زمان به مرحله‌ای برسند که نبود مایکروویو در خانه را غیرممکن بدانند. اگر قرار باشد مایکروویو فقط وسیله‌ای برای تزیین آشپزخانه باشد و اهالی خانه سالی یک‌بار هم سراغش نروند پس خریدش بی‌فایده و قرار دادنش در آشپزخانه فقط کاری دست و پاگیر خواهد بود. البته اگر کارایی‌ این وسیله برقی بهتر شناخته شود شاید خانواده‌ها نگاهی تازه به آن پیدا کنند و به مرور زمان به مرحله‌ای برسند که نبود مایکروویو در خانه را غیرممکن بدانند.

شاید پختن انواع غذا در مایکروویو در کمترین زمان ممکن شناخته شده ترین قابلیت این وسیله باشد ولی با استفاده از مایکروویو می‌توان دست به انجام کارهایی زد که شاید تا به حال به ذهن خیلی‌ها نرسیده است. اگر شما نیز از بوی بد اسکاچ ظرفشویی تان کلافه شده اید و بعد از هر بار شستن ظرف پخت ماهی آن را دور می‌اندازید حالا این روش را امتحان کنید، یعنی اسکاچتان را ابتدا در یک ظرف محتوی آب و آبلیمو یا سرکه خیس کنید و بعد به مدت یک دقیقه آن را درون مایکروویو بگذارید.

اگر تخته گوشت یا تخته مخصوص خرد کردن سبزی شما نیز بو گرفته یا خوب تمیز نمی‌شود روی آن لیموی تازه بمالید و در مایکروویو قرار دهید تا هنگام تمیز شدن، ضدعفونی هم شود. وقتی می‌خواهید شکر را آب کنید نیز کافی است ظرف پلاستیکی محتوی شکر را حدود یک دقیقه در مایکروویو قرار دهید. برای نرم کردن عسل هم می‌شود از مایکروویو استفاده کرد، به این صورت که عسل سفت شده در یخچال را به مدت ۳۰ ثانیه درون مایکروویو قرار دهید.

 اگر قصد پختن نان، غذا یا شیرینی دارید و می‌خواهید خمیرآماده شده‌تان را گرم کنید نیز می‌توانید از مایکروویو استفاده کنید. روش کار به این صورت است که باید خمیر را در ظرف گودی مثل کاسه بریزید و حرارت مایکروویو را روی پایین ترین درجه تنظیم کنید و ابتدا به مدت ۳ دقیقه و بعداز کمی استراحت دوباره به مدت ۶ دقیقه حرارت دهید. پس از این کار خمیر شما پف می‌کند.

اگر شما جزو آن دسته افرادی هستید که لوازم آرایشی‌تان را درون یخچال می‌گذارید و چون دیر به دیر به سراغشان می‌روید، سفت و یخ زده به نظرمی رسند نیزمی توانید از مایکروویو استفاده کنید. اما یادتان باشد حرارت باید بسیار کم باشد و زمان هم طولانی نشود. اگر از این روش برای نرم کردن کرم‌ها استفاده می‌کنید، یادتان باشد بعد از خارج کردن آن از مایکروویو ابتدا آن را روی ساق پایتان امتحان کنید تا اگر کرم داغ شده بود دست یا صورتتان را نسوزاند.

برای سرخ و برشته کردن سیر هم می‌توانید از مایکروویو استفاده کنید به این ترتیب که حبه‌های سیر را به شکل دلخواه برش بزنید و آنها را در ظرف مورد نظر بریزید و کمی رویش روغن بریزید و به مدت ۷ دقیقه در حرارت متوسط قرار دهید. برای جلوگیری از سوختن سیرها می‌توانید در این ۷ دقیقه یکی دوبار آنها را زیر و رو کنید.

شما می‌توانید با استفاده از مایکروویو از مرکبات نیز آب بیشتری بگیرید، یعنی اگر مرکبات شما کمی در خانه مانده و به خاطر سرمای درون یخچال پوستش سفت شده است آن را به مدت ۲۰ تا ۳۰ ثانیه درون مایکروویو بگذارید و بعد از سرد شدن آبش را بگیرید.

اگر شما دوست دارید خشکباری را که خریده‌اید، خودتان در خانه آن را برشته کنید و از آجیل خانگی لذت ببرید، مایکروویو این کار را برایتان انجام می‌دهد، فقط کافی است مقداری از خشکبار را، درون ظرف مخصوص مایکروویو قرار داده و به مدت ۵ دقیقه آنها را حرارت بدهید. البته میزان برشته شدن آجیل بسته به میل افراد، می‌تواند متفاوت باشد پس زمان حرارت خشکبار می‌تواند کم یا زیادتر از این مقدار باشد.

کدام مواد غذایی را در مایکروفر درست نکنیم

تخم مرغ: هرگز تخم مرغ خام را با پوست یا بدون پوست داخل مایکروفر نگذارید. پوست تخم مرغ خام در اثر حرارت بالای مایکروفر، می ترکد و ممکن است محتویات آن باعث آسیب دیدن المنت های داخل دستگاه شود. ترکیدن زرده تخم مرغ بدون پوست در اثر حرارت بالای مایکروفر هم دور از انتظار نیست.

چاره چیست؟ تخم مرغ را داخل یک پیاله یا بشقاب شیشه ای که از قبل کمی چرب شده است، بشکنید و با چنگال، سوراخ هایی در زرده آن ایجاد کنید. راه دیگر، هم زدن زرده و سفیده تخم مرغ پیش از قرار دادن آن در مایکروفر است. قراردادن تخم مرغ پخته ای که با چاقو به چند قسمت تقسیم شده در مایکروفر نیز مشکلی ایجاد نمی کند.

هویج: هویج از سبزی های نسبتا کم آب است و باتوجه به بافت تقریبا سفتی که در وسط آن وجود دارد، گذاشتن آن داخل مایکروفر باعث خشک شدن یا حتی سوختنش می شود.

چاره چیست؟ هویج خام را داخل مایکروفر نگذارید. شما می توانید هویج را بپزید و آن را با شیر و کره مخلوط کنید و به صورت پوره دربیاورید و این پوره را برای گرم شدن یا پختن درون مایکروفر قرار دهید. هویج بخارپز هم به راحتی و بدون مشکل با حرارت مایکروفر گرم می شود.

ماهی و میگو:بافت گوشت ماهی و میگو از گوشت های دیگر بسیار نرم تر است، به همین دلیل اگر ماهی و میگو را خام یا پخته داخل مایکروفر بگذارید، گوشت آنها از هم می پاشد و تمام دیواره های داخلی دستگاه را کثیف می کند. چربی بیش از اندازه و بافت نرم ماهی تن هم باعث پاشیدن تکه های آن در اثر حرارت بالای مایکروفر می شود.

چاره چیست؟ ماهی را پس از طعم دارکردن، با پوست داخل یک ظرف گود مانند بشقاب خورش خوری یا ظرف پیتزاخوری بگذارید و روی ظرف را با سلفون بپوشانید. حالا می توان این ظرف سرپوشیده را با خیال راحت، داخل مایکروفر گذاشت و دیگر نگران پاشیدن تکه های ماهی به در و دیوار دستگاه نبود. تن ماهی را هم می توان به همین شکل گرم کرد. اگر حرارت مناسبی برای پخت یا گرم کردن ماهی و میگو انتخاب کرده باشید، امکان از دست رفتن بافت ظاهری آنها به زیر ۱۰ درصد می رسد.

گوجه فرنگی: گوجه فرنگی یکی از پرآب ترین صیفی هاست که اگر به صورت خام و سالم داخل مایکروفر قرار داده شود، در اثر بالارفتن بیش از اندازه درجه حرارت آب داخل آن می ترکد و مشکل ساز می شود.

چاره چیست؟ چند برش عمیق دورتادور گوجه فرنگی خام ایجاد کنید و سپس آن را داخل مایکروفر بگذارید. حتی می توان گوجه فرنگی را حلقه حلقه و با چنگال، سوراخ هایی روی هر حلقه ایجاد کرد و سپس آن را درون دستگاه قرار داد.

غذاهای آبکی و سس های گوشتی: حجم بالای آب این مواد غذایی، داغ شدن بیش از اندازه آبشان و ترکیدن اجزای ریز موجود در آنها (مانند لوبیا، لیمو یا نخود و نخودفرنگی) می تواند باعث آلوده شدن فضای داخلی مایکروفر یا حتی آسیب دیدن لوازم داخلی دستگاه شما شود.

چاره چیست؟ باید غذاهای آبکی و سس های گوشتی را داخل ظروف پلاستیکی گود یا کاسه بریزید و روی ظرف را با سلفون بپوشانید. به این ترتیب می توانید از پاشیدن آب داخل مایکروفر پیشگیری کنید.

گوشت استیک: گوشت تکه ای خام به خصوص اگر گوشت گوساله بدون چربی باشد، پس از قرار دادن داخل میاکروفر مانند لاستیک ماشین سفت و غیرقابل مصرف می شود. دلیل این موضوع هم تبخیر بیش از اندازه آب درون بافت گوشت طی فرآیند پختن است.

چاره چیست؟ باید گوشت های استیکی را با کره چرب و مزه دار کنید و بعد آنها را درون یک بشقاب خورش خوری گود که مقدار اندکی آب جوش و آبلیمو دارد، بگذارید و روی بشقاب را با سلفون بپوشانید یا با بشقاب دیگری، یک در برای آن درست کنید.

4 نکته کاربردی

تا حد امکان از قراردادن لیوان های دسته دار داخل مایکروفر بپرهیزید چون ممکن است در اثر داغ شدن بیش از حد دسته لیوان و برخورد آن با دست شما، دچار سوختگی موضعی شوید.

بشقاب ها و لیوان ها در اثر حرارت بالای مایکروفر، بیش از اندازه داغ می شوند و می توانند باعث آسیب پوست دستتان بشوند، بنابراین بهتر است ظروف غذا یا لیوان آب یا شیر جوش را با دستگیره از مایکروفر خارج کنید.

امکان سررفتن شیر یا شیرکاکائو داخل مایکروفر هم وجود دارد. پس حواستان به درجه حرارت دستگاه باشد و پیش از قراردادن آنها داخل مایکروفر یک پیش دستی یا نعلبکی زیر لیوان شیر یا شیکاکائو، بگذارید.

مولکول های آب در اثر حرارت بالای مایکروفر در سطوح پایین تر به صورت فعال درمی آیند، بنابراین اگر لیوان آب جوش را از داخل مایکروفر خارج کنید و بلافاصله بسته نسکافه حاضری یا شکر را درون آن بریزید، امکان پاشیدن آب به دست یا صورتتان وجود دارد. پس آب جوش را بلافاصله بعد از خارج کردن از دستگاه، با قاشق هم بزنید و سپس افزودنی های دیگر را به آن اضافه کنید.

تعمیر برندهای معروف ماشین ظرفشویی درمنزل

بیشتر افراد برای خرید ماشین ظرفشویی به سراغ برندهای مطرح می­روند. در حال حاضر ماشین ظرفشویی سامسونگ،  ال.جی و بوش از پرفروش ترین و محبوب ترین برندهای موجود در بازار هستند. 
 
اما یکی از مهمترین دغدغه های افرادی که اقدام به خرید ماشین لباسشویی از برندهای معروف کرده اند پیدا کردن تعمیرکار حرفه ای است.  زیرا تعمیر ماشین ظرفشویی با توجه به حساسیت قطعات به کار رفته در آن ها کار پیچیده ای است. شما برای تعمیر و تعویض قطعات ماشین ظرفشویی خود چه راه­کاری دارید؟ در  ادامه ما به شرح مشکلات متداول ماشین ظرفشویی ال.جی ، بوش و سامسونگ می­پردازیم تا بتوانید برخی موارد ساده را در منزل بدون نیاز به تعمیرکار عیب یابی کنید.
 
1-ماشین ظرفشویی ظروف را تمیز نمی­شوید.
یکی از مشکلاتی که ممکن است افراد برای رفع آن نیاز به تعمیرکار داشته باشند تمیز شسته نشدن ظروف توسط ماشین ظرفشویی است. برای رفع این مشکل کافی است موارد زیر را رعایت کنید:
ظروف را داخل ماشین ظرفشویی به درستی بچینید. اگر ظروف با فشار و فاصله کم در کنار یکدیگر قرار بگیرند، آب فضای کافی برای گردش در میان ظروف کثیف را نخواهد داشت.
داخل ماشین ظرفشویی را تمیز کنید. تمیز کردن دوره ای ماشین ظرفشویی از رشد قارچ ها و باکتری ها نیز در طولانی مدت جلوگیری می­کند.
از مواد شوینده در مقدار مناسب استفاده کنید. یکی از مهمترین مواردی که بر عملکرد دستگاه تاثیر می­گذارد تنظیم مقدار مواد شوینده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر به دفترچه راهنمای فارسی ماشین ظرفشویی خود مراجعه کنید و بخش شوینده های ماشین ظرفشویی را مطالعه کنید.
2-  ماشین ظرفشویی سر و صدای زیادی دارد .
سر و صدای ماشین ظرفشویی از جمله مواردی است که می­تواند بسیار آزار دهنده باشد . در صورتی که دستگاه شما هنگام شستسوی ظروف سر و صدای زیادی تولید می­کند به نکات زیر دقت کنید.
ماشین ظرفشویی را در محل نصب تراز کنید. اگر دستگاه در جای خود محکم نشده باشد در فرآیند شستشو منجر به ایجاد صدای اضافه خواهد شد.
ظروف را در محل مناسب خود قرار دهید. ظروف بزرگی مانند قابلمه های را در قسمت زیرین قرار دهید. در قسمت بالایی ، بشقاب ، فنجان ها و کاسه های کوچک را قرار دهید. به این ترتیب ظروف هنگام شستشو با یکدیگر در تماس نیستند و سروصدا ایجاد نمی کنند.
ظروف را از مسیر بازوی اسپری دور کنید. برخورد ظروف با بازی اسپری آب پاش می­تواند منجر به تولید صدا شود.
3-ماشین ظرفشویی آب گیری نمی­کند.
یکی از سوالات رایج درباره ماشین ظرفشویی این است که چرا دستگاه شروع به آب گیری نمی­کند؟ آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی دلایل مختلفی می­تواند داشته باشد که در ادامه به آن می­پردازیم:
شیر ورودی آب معیوب است. اگر ماشین ظرفشویی شما آب دریافت نمی کند ، ابتدا باید شیر ورودی آب را بررسی کنید.
موتور پمپ خراب است. موتور پمپ وظیفه تخلیه آب در دستگاه را دارد. اما اگر این قسمت صدمه دیده باشد ماشین ظرفشویی شروع به آبگیری نخواهد کرد.
ممکن است شیر ​​آب که در انتهای شیلنگ ماشین ظرفشویی به آن وصل شده باشد بسته یا شکسته باشد.
آب قطع است و هیچ آبی وارد ماشین ظرفشویی نمی­شود تا شروع به آبگیری کند.
فیلتر ماشین ظرفشویی کثیف است. سعی کنید هر ماه یکبار فیلتر را خارج کرده و باقی مانده مواد غذایی را از آن خارج کنید.
 
4-درب ماشین ظرفشویی بسته نمی­شود.
یکی از مشکلاتی که ممکن است بیشتر افراد با آن دست و پنجه نرم کنند بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی است. برای رفع عیب این مشکل موارد زیر را به دقت مطالعه کنید:
سبد ها در جای خود قرار نگرفته­اند . قفسه هایی که از دستگاه بیرون زده­اند ممکن است از بسته شدن درب جلوگیری کند. در این حالت ، سبد ها را بررسی کرده و آن ها را در جای خود قرار دهید.
اگر درب ماشین ظرفشویی شما بسته نشده باشد ، ممکن است به این دلیل باشد که دستگاه روی یک سطح صاف نیست.این مشکل را می توان با تنظیم پاهای دستگاه حل کرد.
واشر دور درب معیوب شده است  و نیاز به تعویض دارد. به دفترچه راهنمای نصب  ماشین ظرفشویی خود مراجعه کنید و مدل دستگاه خود را پیدا کنید. سپس با مراجعه به نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی اقدام به خرید واشر جدید بکنید.
برای تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی خود به کجا مراجعه کنیم؟
 در این مقاله به بیان مشکلات رایج ماشین ظرفشویی پرداختیم، اما در موارد جدی تر مانند کار نکردن موتور و یا  تعویض قطعات ماشین ظرفشویی شما نیاز به یک تعمیرکار حرفه ای دارید. هر چند میزان شکایات مصرف کنندگان سه برند بوش، ال.جی و سامسونگ در مقایسه با برندهای دیگر ماشین ظرفشویی بسیار کم است. بهترین راه برای دریافت خدمات حرفه­ای برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش ، تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی مراجعه به نمایندگی های تعمیرات است. همواره به خاطر داشته باشید تعمیر ماشین ظرفشویی توسط افراد غیر حرفه ای خسارات جبران ناپذیری را به دستگاه شما وارد خواهد کرد

تعمیر برندهای معروف ماشین ظرفشویی درمنزل

بیشتر افراد برای خرید ماشین ظرفشویی به سراغ برندهای مطرح می­روند. در حال حاضر ماشین ظرفشویی سامسونگ،  ال.جی و بوش از پرفروش ترین و محبوب ترین برندهای موجود در بازار هستند. 
 
اما یکی از مهمترین دغدغه های افرادی که اقدام به خرید ماشین لباسشویی از برندهای معروف کرده اند پیدا کردن تعمیرکار حرفه ای است.  زیرا تعمیر ماشین ظرفشویی با توجه به حساسیت قطعات به کار رفته در آن ها کار پیچیده ای است. شما برای تعمیر و تعویض قطعات ماشین ظرفشویی خود چه راه­کاری دارید؟ در  ادامه ما به شرح مشکلات متداول ماشین ظرفشویی ال.جی ، بوش و سامسونگ می­پردازیم تا بتوانید برخی موارد ساده را در منزل بدون نیاز به تعمیرکار عیب یابی کنید.
 
1-ماشین ظرفشویی ظروف را تمیز نمی­شوید.
یکی از مشکلاتی که ممکن است افراد برای رفع آن نیاز به تعمیرکار داشته باشند تمیز شسته نشدن ظروف توسط ماشین ظرفشویی است. برای رفع این مشکل کافی است موارد زیر را رعایت کنید:
ظروف را داخل ماشین ظرفشویی به درستی بچینید. اگر ظروف با فشار و فاصله کم در کنار یکدیگر قرار بگیرند، آب فضای کافی برای گردش در میان ظروف کثیف را نخواهد داشت.
داخل ماشین ظرفشویی را تمیز کنید. تمیز کردن دوره ای ماشین ظرفشویی از رشد قارچ ها و باکتری ها نیز در طولانی مدت جلوگیری می­کند.
از مواد شوینده در مقدار مناسب استفاده کنید. یکی از مهمترین مواردی که بر عملکرد دستگاه تاثیر می­گذارد تنظیم مقدار مواد شوینده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر به دفترچه راهنمای فارسی ماشین ظرفشویی خود مراجعه کنید و بخش شوینده های ماشین ظرفشویی را مطالعه کنید.
2-  ماشین ظرفشویی سر و صدای زیادی دارد .
سر و صدای ماشین ظرفشویی از جمله مواردی است که می­تواند بسیار آزار دهنده باشد . در صورتی که دستگاه شما هنگام شستسوی ظروف سر و صدای زیادی تولید می­کند به نکات زیر دقت کنید.
ماشین ظرفشویی را در محل نصب تراز کنید. اگر دستگاه در جای خود محکم نشده باشد در فرآیند شستشو منجر به ایجاد صدای اضافه خواهد شد.
ظروف را در محل مناسب خود قرار دهید. ظروف بزرگی مانند قابلمه های را در قسمت زیرین قرار دهید. در قسمت بالایی ، بشقاب ، فنجان ها و کاسه های کوچک را قرار دهید. به این ترتیب ظروف هنگام شستشو با یکدیگر در تماس نیستند و سروصدا ایجاد نمی کنند.
ظروف را از مسیر بازوی اسپری دور کنید. برخورد ظروف با بازی اسپری آب پاش می­تواند منجر به تولید صدا شود.
3-ماشین ظرفشویی آب گیری نمی­کند.
یکی از سوالات رایج درباره ماشین ظرفشویی این است که چرا دستگاه شروع به آب گیری نمی­کند؟ آبگیری نکردن ماشین ظرفشویی دلایل مختلفی می­تواند داشته باشد که در ادامه به آن می­پردازیم:
شیر ورودی آب معیوب است. اگر ماشین ظرفشویی شما آب دریافت نمی کند ، ابتدا باید شیر ورودی آب را بررسی کنید.
موتور پمپ خراب است. موتور پمپ وظیفه تخلیه آب در دستگاه را دارد. اما اگر این قسمت صدمه دیده باشد ماشین ظرفشویی شروع به آبگیری نخواهد کرد.
ممکن است شیر ​​آب که در انتهای شیلنگ ماشین ظرفشویی به آن وصل شده باشد بسته یا شکسته باشد.
آب قطع است و هیچ آبی وارد ماشین ظرفشویی نمی­شود تا شروع به آبگیری کند.
فیلتر ماشین ظرفشویی کثیف است. سعی کنید هر ماه یکبار فیلتر را خارج کرده و باقی مانده مواد غذایی را از آن خارج کنید.
 
4-درب ماشین ظرفشویی بسته نمی­شود.
یکی از مشکلاتی که ممکن است بیشتر افراد با آن دست و پنجه نرم کنند بسته نشدن درب ماشین ظرفشویی است. برای رفع عیب این مشکل موارد زیر را به دقت مطالعه کنید:
سبد ها در جای خود قرار نگرفته­اند . قفسه هایی که از دستگاه بیرون زده­اند ممکن است از بسته شدن درب جلوگیری کند. در این حالت ، سبد ها را بررسی کرده و آن ها را در جای خود قرار دهید.
اگر درب ماشین ظرفشویی شما بسته نشده باشد ، ممکن است به این دلیل باشد که دستگاه روی یک سطح صاف نیست.این مشکل را می توان با تنظیم پاهای دستگاه حل کرد.
واشر دور درب معیوب شده است  و نیاز به تعویض دارد. به دفترچه راهنمای نصب  ماشین ظرفشویی خود مراجعه کنید و مدل دستگاه خود را پیدا کنید. سپس با مراجعه به نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی اقدام به خرید واشر جدید بکنید.
برای تعمیرات تخصصی ماشین ظرفشویی خود به کجا مراجعه کنیم؟
 در این مقاله به بیان مشکلات رایج ماشین ظرفشویی پرداختیم، اما در موارد جدی تر مانند کار نکردن موتور و یا  تعویض قطعات ماشین ظرفشویی شما نیاز به یک تعمیرکار حرفه ای دارید. هر چند میزان شکایات مصرف کنندگان سه برند بوش، ال.جی و سامسونگ در مقایسه با برندهای دیگر ماشین ظرفشویی بسیار کم است. بهترین راه برای دریافت خدمات حرفه­ای برای تعمیر ماشین ظرفشویی بوش ، تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ و تعمیر ماشین ظرفشویی ال جی مراجعه به نمایندگی های تعمیرات است. همواره به خاطر داشته باشید تعمیر ماشین ظرفشویی توسط افراد غیر حرفه ای خسارات جبران ناپذیری را به دستگاه شما وارد خواهد کرد

تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون ، کندی و زیمنس در نمایندگی تعمیرات

ماشین ظرفشویی یکی از وسایل کاربردی در زندگی است که سبب کاهش اتلاف وقت و انرژی می ­شود. این وسیله توسط برندهای مختلف در انواع گوناگون به بازار عرضه می­شود. در سال­های اخیر ماشین­های ظرفشویی آریستون، کندی و زیمنس در میان مصرف کنندگان به محبوبیت بسیار بالایی رسیده­اند. کیفیت بالای قطعات، قیمت مناسب و بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا از مهم­ترین ویژگی­های مشترک محصولات این برندها می­باشد. هر چند در برخی موارد ممکن است در اثر استفاده مداوم و یا اتفاقات ناگهانی مانند وارد شدن ضربه  عملکرد این دستگاه­ها دچار ایراد شود اما در اکثر موارد تعمیر ماشین ظرفشویی به سادگی امکان پذیر است.

برخی از مشکلات متداول ماشین­های ظرفشویی عبارتند از:

1-عیب: روشن نشدن دستگاه

علت:  قفل درب و سوئیچ درب ظرفشویی، تایمر یا کنترل الکتریکی ماشین ظرفشویی، سلکتور، فیوز حرارتی، موتور و رله استارت دستگاه باید بررسی شود.

2-عیب: سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی

علت: پمپ معیوب، شل شدگی و یا ساییدگی حلقه یاتاقان، گیر کردن بازوی آبپاش در بین ظروف وتراز نبودن دستگاه از دلایل اصلی سر و صدای اضافه ماشین ظرفشویی است.

3-بوی بد داخل دستگاه

علت: کثیفی واشر دور درب و مخزن از مهم­ترین علت­های بوی بد دستگاه است.

4-تمیز شسته نشدن ظروف

علت: عدم انتخاب برنامه و مواد شوینده مناسب منجر به تمیز شسته نشدن ظروف خواهد شد. برای اطلاع دقیق از نحوه تنظیمات دستگاه به دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی خود مراجعه کنید.

5-نشتی آب در ماشین ظرفشویی

علت: نشتی می­تواند به خاطر یک پمپ معیوب، واشر لاستیک دور درب فرسوده، عدم اتصال صحیح شیر ورودی، ترک یا پیچ خوردن بازوی آبپاش و شکاف برداشتن شیلنگ تخلیه باشد.

تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون

آریستون به عنوان یکی از شرکت­های در حال توسعه، سال­های طولانی است که در حوزه تولید ماشین ظرفشویی توانسته است بسیار خوش بدرخشد. آریستون یکی از زیر مجموعه های شرکت ایندیزت است که در حال حاضر به عنوان یک تاز صنعت لوازم خانگی شناخته می­شود. ماشین ظرفشویی آریستون به دلیل مجهز شدن به  قطعات مرغوب و فناوری­های مدرن طرفداران بسیار زیادی را دارد. اما ممکن است این  دستگاه نیز دچار یکی از مشکلات فوق شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون به دلیل حساسیت قطعات به کار رفته در آن باید تنها توسط تعمیرکار مجرب انجام شود. در غیر این صورت ممکن است صدمات جبران ناپذیری به دستگاه وارد گردد. برای بهره مندی از خدمات تخصصی تعمیر و تعویض قطعات تنها به نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آریستون مراجعه کنید. در صورتی که نگران هزینه های حمل دستگاه تا تعمیرگاه هستید می­توانید از سرویس تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون در محل بهره مند شوید.

تعمیر ماشین ظرفشویی کندی

کندی یکی از برندهای مطرح در زمینه ساخت ماشین ظرفشویی است.  کندی تولید کننده اولین ماشین لباسشویی اتوماتیک ایتالیا در تاریخ است. محصولات این برند به دلیل ساخت با جدیدترین تکنولوژی و کیفیت بسیار بالا مورد استقبال قرار گرفته­اند. شاید بتوان بهترین ویژگی ماشین ظرفشویی کندی را سهولت در استفاده از آن معرفی کرد. اما باید در نظر داشته باشید هر چند کمتر اتفاق می­افتد که این دستگاه دچار ایراد جدی شود اما در صورت بروز هرگونه خرابی تعمیر ماشین ظرفشویی کندی کار ساده ای نیست.

در تعمیر ماشین ظرفشویی کندی باید نهایت دقت به عمل آید زیرا هرگونه بی احتیاطی می­تواند خسارات هنگفتی را به بار بیاورد. از این رو مطمئن ترین راه مراجعه به نمایندگی تعمیرات ظرفشویی کندی می­باشد. می­توانید قبل از اقدام برای تعمیر با شماره نمایندگی تماس بگیرید و برای اطلاع از هزینه­های تعمیر مشاوره دریافت کنید. دغدغه اغلب افراد هنگام خرابی لوازم خانگی دردسرهای حمل و نقل آن به تعمیرگاه است. شما می­توانید برای تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون در منزل درخواست اعزام کارشناس به محل داشته باشید و خود را سختی­های جابجایی ماشین ظرفشویی آریستون نجات دهید.

تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس

زیمنس بدون شک یکی از قدیمی ترین­های برندهای صنعت آلمان است. امروزه کمتر کسی وجود دارد که نام زیمنس را نشنیده باشد. مرکز این شرکت در برلین و مونیخ واقع شده است. ماشین­های ظرفشویی این برند به دلیل ترکیب جدید تکنولوژی با طراحی های مدرن بسیار مورد توجه واقع شده است. رنگ­های به کار رفته در بدنه این دستگاه­ها، طراحی ظریف و چشم­نواز این محصول باعث شده است تا افراد بسیار زیادی به خرید این محصول روی بیاورند. یکی از مهم­ترین ویژگی های ماشین ظرفشویی زیمنس بی صدا بودن آن است.

برای افزایش طول عمر دستگاه تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس باید تنها توسط تکنسین­های مجرب انجام شود. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس افراد مجرب و دوره دیده­ای هستند که پس از گذراندن دوره­های بسیار زیاد در زمینه آشنایی با قطعات یدیک زیمنس در این مرکز مشغول به کار شده­اند. از طرفی خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس در محل این امکان را برای شما فراهم می آورد تا نظارت کامل بر روند تعمیر داشته باشید.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی در تهران

آی.پی امداد بزرگترین و معتبرترین نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس، آریستون و کندی است. این مجموعه بیش از نیم قرن است که در حوزه تعمیر ماشین ظرفشویی خانگی و صنعتی خدمات ارزنده­ای را به مشتریان خود ارائه کرده است. در صورت بروز هرگونه اختلال در عملکرد دستگاه کافی است با آی.پی امداد تماس بگیرد تا کارشناس در کمتر از دو ساعت به محل شما اعزام شود. از طرفی در صورت نیاز به تعویض قطعه تنها از قطعات یدکی اصل به جای قطعه معیوب استفاده خواهد شد که این مورد بسیار حائز اهمیت است. ارائه گارانتی مدت دار، دارا بودن سال­ها تجربه، انجام تمامی خدمات سرویس وتعمیر ظرفشویی در محل و رفع عیب دستگاه در کوتاه­ترین زمان ممکن تنها بخشی از ویژگی های این مرکز است. هرگز فراموش نکنید تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی باید تنها توسط افراد متخصص انجام شود.