آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نقد وبررسی جاروبرقی هیتاچی

جاروبرقی مدل CV-9800YJ از قدرتمندترین و بروزترین جاروبرقی‌هایی است که توسط شرکت هیتاچی ارائه شده است. وزن این محصول 7 کیلوگرم است ولی با وجود چرخ‌هایی که در زیر آن تعبیه شده جا به جایی آن را برای کاربران راحت‌تر کرده است. باتوجه به طراحی منحصر به فردی که برای این جاروبرقی در نظر گرفته شده می‌توان این محصول را در دسته جاروبرقی‌های سطلی قرار داد.

جاروبرقی هیتاچی مدل CV-9800YJ دارای ظرفیت مخزن 21 لیتر می‌باشد. ظرفیت بالای مخزن دستگاه باعث شده تا از آن برای تمیز کردن سالن‌های بزرگی مانند؛ فروشگاه‌ها، مساجد و به ویژه رستوران‌ها و هتل‌ها استفاده شود، زیرا این جاروبرقی براحتی جوابگوی نیاز مراکز بزرگ می‌باشد. مخزن بزرگ دستگاه از ویژگی‌های مثبت این جاروبرقی است که قادر است حجم بسیار زیادی از گرد و غبار را بدون اینکه نیاز به تخلیه مخزن باشد در خود جای دهد. همچنین لوله تلوسکوپی تعبیه شده برای دستگاه نیز به کاربر این امکان را می‌دهد تا ارتفاع آن را متناسب با اندازه قد خود تنظیم نماید، این کار باعث می‌شود هنگام فرد جارو کشیدن دچار کمردرد نشود. نمایندگی تعمیر جاروبرقی هیتاچی

به طور کلی جاروبرقی CV-9800YJ مجهز به موتور پرقدرتی با توان مصرفی 2300 وات می‌باشد. جنس بدنه بکار رفته در این محصول از فلز ساخته شده است که در برابر هرگونه ضربه و آسیب احتمالی استحکام زیادی دارد. از دیگر ویژگی‌های این جاروبرقی می‌توان به توانایی جذب مایعات آن اشاره کرد، در واقع این ویژگی باعث محبوبیت این محصول در بین کاربران شده است.

از دیگر امکانات بکار رفته در جاروبرقی هیتاچی CV-9800YJ تنظیم قدرت مکش دستگاه متناسب با سطوح مختلف است، این جاروبرقی به شما امکان می‌دهد تا با توجه به نیاز خود قدرت مکش دستگاه را انتخاب نمایید. این جاروبرقی هیتاچی دارای قابلیت چرخش عمودی 90 درجه‌ای و گردش به چپ و راست است که به کاربر امکان تمیز کردن گرد و غبار در لابه لای اثاثیه یا مابین فضاهای باریک را براحتی می‌دهد.

کابل برق جاروبرقی هیتاچی CV-9800YJ دارای طول 7.5 متر است که براحتی می‌توان سالن‌های بزرگ را بدون جا به جا کردن پریز برق تمیز نمود. از دیگر ویژگی‌های بکار رفته در این محصول می‌توان به دسته مخصوص دفع آسان زباله و دسته مخصوص حمل اشاره کرد که بسیار کاربردی است. همچنین پایه نگهدارنده شلنگ در این مدل جاروبرقی تعبیه شده است که باعث جمع و جور و منظم بودن جاروبرقی زمانی که از آن استفاه نمی‌شود، است.

جاروبرقی هیتاچی CV-9800YJ نیاز به کیسه ندارد. همچنین تغییر وضعیت این سری به وضعیت تخت نیز امکان نظافت سطح زیر مبلمان با پایه‌های کوتاه را فراهم می سازد. شرکت هیتاچی بزرگترین شرکت سازنده لوازم الکتریکی در ژاپن و یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت‌های خوشه‌ای در جهان است که بیش از یک قرن از شروع فعالیت آن می‌گذرد.

این شرکت با تولید محصولات باکیفیت و کارآمد حرف اول را در بین برندهای دیگر می‌زند و همچنین بین کاربران محبوبیت خاصی دارد. در آخر اگر به دنبال جاروبرقی برای مراکز بزرگ هستید، جاروبرقی هیتاچی مدل CV-9800YJ با ظرفیت مخزن 21 لیتر و موتور قدرتمندی که برای آن طراحی شده، انتخاب مناسبی است.

چرا جاروبرقی روشن نمی شود؟

گاها برای ما پیش می آید که جاروبرقی از کارافتاده و دیگر کار نمی کند. اما چرا جاروبرقی روشن نمی شود؟

در صورتی که با مشکل روشن نشدن جارو مواجه شدید، و علت آن قطع برق یا مشکل پریز نمی باشد باید به دنبال مشکلی در سیم های رابط، دو شاخه، سیم جمع کن، موتور، رله، مدار سری و کلید قطع و وصل بگردید.

دقت نمایید که اگر موتور جاروبرقی سوخته شده باشد، هیچ روشی بجز تعویض موتور وجود ندارد و حتما باید این کار را یک فرد متخصص انجام بدهد. در جاروبرقی های فیلیپس توصیه می شود این کار را از طریق نمایندگی تعمیرات جاروبرقی فیلیپس در منزل انجام بدهید.

جهت تست و عیب یابی جاروبرقی میتوان از اهم متر استفاده نمود، به عنوان نمونه در صورتی که جاروبرقی روشن نشود، به وسیله ی اهم متر می توان کلید قطع و وصل را تست نمود. اهم متر باید عدد صفر را در صورت روشن بودن کلید و عدد بی نهایت را در صورت خاموش بودن نشان بدهد، در صورتی که این اتفاق روی ندهد بدین معناست که مشکل از کلید برق بوده و باید کلید تعویض گردد.