آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

بررسی برند گلداستار

گلداستار الکترونیکس اوایل اکتبر 1958 در کشور کره جنوبی، توسط Koo In-Hwoi تاسیس گردید. گروه گلدستار مجموعه شرکت‌های چند ملیتی کره‌ای، متشکل از 80 شرکت و بزرگ‌ترین مجموعه تجاری- صنعتی در زمینه الکترونیک است که مقر آن در سئول بوده و شامل کسب و کارهای مربوط و فرعی زیادی است، بیشتر آن‏ها تحت برند گلدستار تجمع یافته‌اند و بزرگ‌ترین مجموعه کسب و کار در کره جنوبی محسوب می‌شوند. این شرکت در مارس 1968 اولین شعبه خود را در خارج از کشور کره جنوبی، در شهر نیویورک، و در آگوست 1978 اولین نمایندگی فروش خود را در ایالات متحده آمریکا تأسیس نمود و از اوایل دهه هفتاد میلادی برای آمریکائی‌ها شروع به ساخت وسایل الکترونیکی نمود.

هوم خانه نمایندگی تعمیر یخچال گلدستار در شمال جنوب شرق و غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر یخچال گلدستار را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

این شرکت در مارس ۱۹۶۸، اولین شعبه خود را در خارج از کشور کره جنوبی و در شهر نیویورک، ایالات متحده، تأسیس کرد و از اوایل دهه هفتاد میلادی برای آمریکایی‌ها وسایل الکترونیکی ساخت. در آگوست ۱۹۷۸ اولین نمایندگی فروش خود را در ایالات متحده آمریکا تأسیس نمود. گلدستار در اواخر دهه هشتاد به اوج رشد و سودآوری خود رسید و سودی بالغ بر ۲ میلیارد دلار، کسب کرد. در دهه نود موفقیت‌های این شرکت به سرعت محو شد و اوضاع بحرانی نام گرفت. ولی سرانجام، میلیونرهای آمریکایی و انگلیسی به کمک این شرکت آمدند و آن را از ورشکستگی نجات دادند. شرکت گلدستار در ماه مارس سال ۱۹۹۵ میلادی، پس از ادغام با شرکت گلدات از گلدستار، به شرکت (ال. جی) تغییر نام داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.