آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

آشنایی با نمایندگی تعمیرات مایکروفر الجی و پاناسونیک

مایکروفر یکی از بهترین دستگاه هایی است که امروزه خدمات بسیار زیاد و بهینه ای را در اختیار خانواده ها و مراکز اداری، فرهنگی، فروشگاهی و غیره قرار داده است. منظور زمان است که به عنوان هدیه ای با ارزش به آن ها تقدیم می کند و دیگر نیازی به اتلاف وقت برای پختن و یا گرم کردن غذا ندارند. این وسیله کاربردی در کمترین زمان ممکن، بهترین مواد غذایی را با پختی ایده آل به شما تحویل می دهد. در ادامه این مطلب قصد داریم موارد کلیدی را در خصوص آشنایی با نمایندگی تعمیرات مایکروفر الجی و پاناسونیک به شما ارائه دهیم.

آشنایی با خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر الجی

شاید فکر کنید که این طرز فکر اشتباه است که در همان ابتدای کار به تعمیر و مراحل تعمیر مایکروفر فکر کنید. در حالیکه این گونه نیست و به عبارتی، یکی از مهم ترین مواردی است که لازم است مورد توجه قرار دهید حتی زمانی که به تازگی دستگاه مایکروفر را خریداری نموده و از کارتن خارج می کنید، پیشنهاد می شود که احتمال خراب شدن دستگاه را بدهید و به دنبال مرکزی معتبر برای تعمیر دستگاه باشید. اگر برند دستگاه شما از مارک الجی می باشد، خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر الجی به خوبی پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. حضور در محل و منزل و ارائه مشاوره پیش از تعمیر، حین تعمیر و پس از آن و ضمانت خدمات تعمیر، از جمله امتیازاتی است که از قِبل همکاری با این نمایندگی نصیب شما خواهد شد.

نکات کلیدی عملکرد مایکروفر را بشناسید

دستگاه مایکروفر از قطعات متعددی تشکیل شده است که همگی در عملکرد مناسب این دستگاه کاربردی نقش حیاتی دارند. موتور، خازن، المنت، ترموستات، سینی، ریل زیر سینی یا بشقاب، دیود، صفحه نسوز، فن خنک کننده، فیوزهای ولتاژ، کپل زیر بشقاب، لامپ روشنایی، مگنترون، موتور گردان و غیره از جمله قطعات ثابت در انواع مختلف مایکروفر می باشند. در واقع مایکروفر شما از هر نوع برندی که باشد، باید خودتان را برای لحظات بحرانی خرابی دستگاه آماده کنید. برای زمانی که غذا به درستی نمی پزد و یا دستگاه اصلاً روشن نمی شود و یا زمانی که المنت حرارتی دستگاه کار نکند، هیچ کاری انجام نخواهد شد و بدون شک احساسا ناخوشایندی را به شما منتقل می کند.

بهتر است برای این روزها نیز برنامه ریزی کنید که سر در گم نمانید. با مطالعه کامل این مقاله آموزشی در برخی از موارد، بدون نیاز به تعمیر مایکروفر الجی و تعمیر ماکروفر پاناسونیک توسط افراد متخصص، مشکل دستگاه را خودتان می توانید برطرف نمایید.

4 ایراد رایج مایکروفر الجی و پاناسونیک را بشناسید

در ادامه این مقاله برخی نکات آموزشی مهم و کلیدی را با شما در میان می گذاریم که کمک می کند خودتان نیز به یک تعمیرکار حرفه ای تبدیل شوید.

1)زمانی که مایکروفر الجی روشن نمی شود

یکی از مواردی که به صورت مستمر با آن مواجه می شوید، روشن نشدن دستگاه مایکروفر می باشد. در صورتی که با این مشکل مواجه شدید، ابتدا سیم اتصال به پریز برق را بررسی نمایید. چرا که ممکن است به درستی در جایگاه قرار نگرفته باشد و یا اینکه شل شده باشد. حتی به دلیل خم و راست شدن بیش از حد سیم، ممکن است رشته سیم ها اتصال کرده باشند و امکان جریان برق فراهم نباشد. نمایندگی تعمیرات مایکروفر الجی توصیه می کند پس از بررسی این موارد، موتور و ترموستات دستگاه مورد بررسی قرار گیرد. اگر موتور و ترموستات خراب شده باشند و یا سوخته باشند طبیعی است که دستگاه روشن نشود. در صورت تائید مشکل دوم، این نمایندگی به شما کمک می کند تا ابتدا قطعات موتور و ترموستات، تعمیر شود تا هزینه اضافی به شما تحمیل نگردد.

2)زمانی که المنت حرارتی مایکروفر پاناسونیک کار نمی کند

همانطور که مطلع هستید، المنت حرارتی نقش گرم کردن دستگاه را بر عهده دارد که مواد غذایی به کمک آن پخته یا گرم می شود. در صورتی که این اتفاق نیفتاد باید المنت حرارتی را بررسی نمایید. البته توصیه می شود در زمان بررسی، متخصصان و مشاوران نمایندگی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک را نیز در کنار خود داشته باشید تا از دوباره کاری و هزینه اضافی جلوگیری کنید.

3)زمانی که مایکروفر الجی جرقه می زند

جرقه زدن می تواند به دلیل نوع ظرفی باشد که در دستگاه مایکروفر الجی قرار داده اید. در صورتی که ظرف فلزی و آلومینیومی را درون دستگاه قرار داده باشید، فعالیت دستگاه مایکروفر الجی همراه با جرقه زدن خواهد بود. یکی از نکات تعمیر مایکروفر الجی توجه به نوع ظرف می باشد و بنابراین توصیه می شود که از ظروف مناسب مایکروفر استفاده کنید. از دیگر مواردی که منجر به جرقه زدن دستگاه می شود، سوختن دیود می باشد. چنانچه رنگ بدنه دستگاه نیز از بین رفته باشد، همین اتفاق رخ می دهد. برای تعویض قطعه دیود حتماً به مراکز معتبر و نمایندگی این برند مراجعه و قطعه اورجینال را خریداری نمایید.

4)زمانی که سینی مایکروفر پاناسونیک نمی چرخد

یکی از عملکرد های مایکروفر، چرخش مواد غذایی به کمک سینی گردان می باشد. این قطعه در گرم کردن و پختن مواد غذایی به صورت یکدست نقش اساسی دارد؛ بنابراین اگر با این مشکل مواجه شدید که غذای به درستی پخته نشد، به دلیل خرابی سینی گردان مایکروفر می باشد. زیر سینی گردان قطعه کوچکی بنام موتور چرخنده وجود دارد که سینی را به چرخش در می آورد. از جمله خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک به مشتریان، ارائه ضمانت پس از تعمیر می باشد. یعنی چنانچه شما دستگاه را به تازگی تعمیر کرده باشید با در دست داشتن کارت ضمانت تعمیر، بدون پرداخت هزینه ای، مجدداً می توانید از خدمات تعمیر استفاده کنید.

این نمایندگی هم چنین تأکید می کند از ظرف های استاندارد و کوچک استفاده کنید. از آنجا که برخی ظرف ها بزرگ هستند و با داشتن دستگیره هایی که به بدنه دستگاه گیر می کنند باعث نچرخیدن سینی و در نهایت نپختن و گرم نشدن مناسب مواد غذایی می شوند.

 خدمات نمایندگی تعمیرات مایکروفر الجی و پاناسونیک

با آنچه در مقاله آموزشی آشنایی با نمایندگی تعمیرات مایکروفر الجی و پاناسونیک عنوان شد، بدون شک متوجه شده اید که این دو نمایندگی خدمات کاملی نظیر دریافت مشاوره تلفنی و حضوری (پیش، حین و پس از تعمیر)، ارائه خدمات به صورت شبانه روزی، تعمیر قطعات خراب به منظور جلوگیری از تحمیل هزینه اضافی به مشتریان، تعویض قطعه اورجینال، حضور در محل و منزل مورد نظر، پاسخگویی کامل، ارائه کارت ضمانت تعمیر و غیره را به مشتریان خود ارائه می دهند.

 

معرفی هود یا هواکش آشپزخانه

هواکش آشپزخانه که به آن هود (به انگلیسی: hood، به معنای سرپوش یا کلاه، به خاطر شکل هودهایی که مانند سرپوشی بالای اجاق قرار می‌گیرند) هم گفته می‌شود، وسیله‌ای برای از بین بردن بوی پخت‌وپز در آشپزخانه‌های امروزی است. در ادامه مقاله از نمایندگی تعمیرات هود مس در تهران همراه ما باشید.


انواع آن:

هواکش آشپزخانه از حیث طراحی ظاهر به چند دسته کلی تقسیم میشوند.هواکش اشپزخانه مورب ، هود اشپزخانه شومینه ای ، هود آشپزخانه مخفی و هود آشپزخانه جزیره ای .این تقسیم بندی انواع آن از نظر طراحی ظاهر است.


در حال حاضر دو نوع هواکش در بازار موجود است. هواکش های تصفیه‌کننده هوا و هواکش های دارای خروجی هوا، هواکش های تصفیه کننده، گرد و غبار و بو را به داخل می‌کشند و ذرات معلق را تا حد ممکن از هوا می‌زدایند و دوباره هوای تصفیه شده را به داخل آشپزخانه پس می‌دهند. هواکش هایی که خروجی هوا دارند، به یک کانال متصل شده‌اند که گرد و غبار، چربی و بوهای نامطبوع از طریق آن به بیرون فرستاده می‌شود. این هواکش ها به شکل‌های معمولی، شومینه‌ای و جزیره‌ای موجود هستند.


مکش:

میزان هوایی که در دقیقه توانایی خارج کردن آن را دارد بر واحد مترمکعب محاسبه می‌شود در نصب درست آن بر میزان مکش آن تأثیرگذار است. قبل از خرید باید نوع خروجی هواکش منزل خود را مشخص کنید (یعنی قطر دریچه به کار رفته در دیوار و قطر لوله به کار رفته در دیوار تا محل خروج پشت بام یا دیوار و کلاهک به کار رفته در آن) زیرا اگر شما هواکشی با خروجی ۱۰۰۰مترمکعب تهیه نمایید و خروجی شما ۱۰ یا ۱۵ سانتی‌متر باشد هود نمی‌تواند نتیجه مطلوب را ایجاد کند و علاوه بر مکش کمتر صدای بیشتری هم ایجاد می‌شود.