آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

علت پایین آمدن درجه دما یخچال دونار

 

امروزه بیشتر مردم به خرید برندهای یخچال ایرانی روی آورده اند. برندهای خارجی به دلیل قیمت های بالا و عدم گارانتی در ایران کمتر خریداری می شوند. در بین برندهای ایرانی یخچال، یخچال های دونار مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته اند. این یخچال ها قابلیت سرمایش بسیار خوب و امکانات ویژه ای دارند. اما این یخچال ها ممکن است به مرور زمان با مشکلاتی مواجه شوند. یکی از مشکلات رایج یخچال ها کم شدن میزان سرمای محیط آن ها می باشد. ما در این مقاله قصد داریم به توضیح علت پایین آمدن درجه دما یخچال دونار بپردازیم. با ما همراه باشید. همچنین اگر به خدمات نمایندگی تعمیر یخچال دونار در تهران نیاز دارید می توانید با مجموعه آی پی امداد با شماره 02158941 تماس حاصل فرمایید.

1.    عدم تنظیم دما ساده ترین علت پایین آمدن درجه دما یخچال دونار

2.   علت پایین آمدن درجه دما یخچال دونار و ارتباط آن با اشکال در کمپرسور

3.   کمبود گاز علت پایین آمدن درجه دما یخچال دونار

 در صورتی که مشکل جدی شد می توانید با نمایندگی دونار در تماس باشید.

 

عدم تنظیم دما ساده ترین علت پایین آمدن درجه دما یخچال دونار

شاید ساده ترین علت پایین آمدن درجه دما یخچال دونار عدم تنظیم دما باشد. بهترین راه برای یافتن بهترین دمای یخچال مطالعه دفترچه راهنما یا جستوجو در اینترنت است.دمای متناسب برای یخچال ها در هر فصل سال متفاوت است و با کاهش یا افزایش دمای هوا باید درجه یخچال نیز تغییر کند.اما متناسب ترین دما برای یخچال ها در فصول مختلف چقدر است؟برای دانستن این میزان درجه دمایی این بخش را مطالعه کنید:

·        در فصول گرم درجه یخچال را باید به صفر درجه نزدیک کنید.

·        در فصول سرد بهترین دما در یخچال های معمولی +4 درجه می باشد.

·        یخچال های دیجیتال نیز در زمستان باید روی دمای ثابت +3 تنظیم شوند.

 

علت پایین آمدن درجه دما یخچال دونار و ارتباط آن با اشکال در کمپرسور

یکی از مهم ترین دلایل پایین آمدن درجه دما یخچال دونار خرابی کمپرسور می باشد. کمپرسور را می توان یکی از مهم ترین قطعات در یخچال دانست که وظیفه سرد کردن یخچال را بر عهده دارد.در واقع در کمپرسور گاز مبرد یا همان گاز خنک کننده حرکت خود را برای انتقال به محیط داخلی یخچال آغاز می کند و بعد از گرم شدن، این گاز برای خنک شدن مجدد به کمپرسور باز می گردد.درون کمپرسور قطعاتی چون میلنگ، پیستون ها و سوپاپ ها وجود دارند که هرکدام از آن ها با انجام وظایف خاصی به خنک سازی یخچال کمک می کنند.درصورتی که هر بخش از کمپرسور دچار مشکل یا خرابی شود درجه دمایی یخچال پایین می آید و می تواند مشکلاتی را برای شما ایجاد کند.

 

کمبود گاز علت پایین آمدن درجه دما یخچال دونار

یکی دیگر از مهم ترین علت پایین آمدن درجه دما یخچال دونار کمبود گاز مبرد می باشد. همانطور که در بخش قبل نیز اشاره کردیم گاز یخچال وظیفه خنک کردن یخچال را به کمک قطعات کمپرسور برعهده دارد به همین دلیل حتی اگر کمپرسور درست کار کند باز هم سرمایش یخچال وابسته به گاز می باشد. در صورت تمام شدن یا کم شدن گاز یخچال مشکلاتی از قبیل پایین آمدن دمای یخچال ایجاد می شود که برای شارژ کردن مجدد این گاز باید از تعمیرکاران متخصص این زمینه کمک بگیرید.همچنین برای تشخیص این مشکل باید لوله های کندانسور را بررسی کنید.اگر این لوله ها سرد باشند گاز یخچال در حال تمام شدن است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.