آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نمایندگی تعمیر یخچال مجیک

نمایندگی تعمیر یخچال مجیک در شرق ، غرب ، جنوب و شمال تهران ارائه دهنده خدمات تعمیر یخچال فریزر مجیک در محل می‌باشد. امداد آی پی به عنوان تعمیرگاه مجاز مرکزی یخچال فریزر مجیک, عیب یابی و تعمیر یخچال مجیک را با استفاده از تعمیرکار مجاز آموزش دیده انجام می دهد.



با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر مجیک در تهران هزینه تعمیرات خود را به طور چشمگیری کاهش دهید.


در این مقاله بر آن شدیم تا هزینه تعمیر یخچال فریزر مجیک در محل ، پرسش های متداول درباره عیب یابی یخچال مجیک و مزیت های استفاده از خدمات نمایندگی رسمی تعمیرات یخچال فریزر مجیک در محل را شرح دهیم. علاقمندان به استفاده از آموزش های تعمیر یخچال مجیک می توانند از روش های ذکر شده در این مقاله برای تعمیر یخچال خود استفاده نمایند.


کاربران می توانند ابهامات خود را درباره  تعمیرات یخچال مجیک در انتها مطرح کرده و پاسخ تعمیرکار یخچال مجیک را به صورت آنلاین دریافت نمایند.


نحوه تماس با نمایندگی رسمی تعمیر یخچال فریزر مجیک در تهران

نحوه تماس با نمایندگی رسمی تعمیر یخچال فریزر مجیک در تهران به شرح زیر می‌باشد:


در مرحله اول با نزدیکترین شعبه نمایندگی تعمیرات یخچال مجیک تماس حاصل نمایید.

تلفن و ثبت درخواست آنلاین در سایت دو روش تماس با نمایندگی هستند.

بعد از تماس؛ مشخصات شما ثبت می گردد و نام تعمیرکار با کد اشتراک به همراه شما پیامک می‌شود.

در کمتر از یک ساعت تعمیرکار مجاز تعمیر یخچال فریزر مجیک در منزل ، به محل شما اعزام می‌شود.

تعمیر یخچال توسط تعمیرکار  تعمیر یخچال مجیک در محل با استفاده از قطعات فابریک صورت می‌پزیرد.

بعد از اتمام خدمات؛ فاکتور و گارانتی به شما تقدیم می‌گردد.

کلیه قطعات و تعمیرات یخچال فریزر مجیک در امداد آی پی دارای ضمانت ۳ الی ۱۲ ماهه است.


برای تماس با مرکز تعمیرات امداد آی پی با شماره های موجود در سایت (پایین صفحه) تماس بگیرید.


نمایندگی تعمیر یخچال فریزر مجیک در تهران

متخصصین کادرِ امداد آی پی، هر یک تمامی دوره‌های تخصصی مورد نیاز در زمینه‌ی کاری خود را پشت سر گذاشته و علاوه بر این با توجه به تجربه‌ی بسیار زیادی هم که دارند بهترین کسانی هستند که می‌توانند لوازم خانگی برقی شما را به بهترین نحو تعمیر کنند.


امداد آی پی دارای سابقه‌ای درخشانی در زمینه نمایندگی تعمیر یخچال فریزر مجیک در تهران می‌باشد. با این وجود اگر یخچال مجیک شما به تازگی با مشکل مواجه شده و به درستی کار نمی‌کند کافی ست با ما در امداد آی پی تماس بگیرید تا متخصص یخچال‌های مجیک در کم ترین زمان (کم تر از یک ساعت پس از تماس شما) در منزل‌تان جهت تعمیر یخچال مجیک حضور پیدا کند.


نمایندگی تعمیرات یخچال مجیک شعبات مختلفی در سراسر تهران دارد و آماده خدمات رسانی در اسرع وقت به کاربران است.


از مزایای بهره مندی از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال مجیک در تهران می توان موارد زیر اشاره کرد:


استفاده از قطعات فابریک برای تعمیر یخچال فریزر مجیک

استفاده از نیروی متخصص و آموزش دیده

هزینه تعمیرات در امداد آی پی کاملا مقرون به صرفه خواهد بود.

کلیه خدمات ارائه شده دارای ضمانتنامه رسمی است.

 حتما بخوانید: نمایندگی تعمیرات مجیک 

تعمیر یخچال مجیک در محل

با ما در امداد آی پی تماس بگیرید تا متخصص یخچال مجیک با حضور در منزل شما و در مقابل چشمان‌تان تعمیر یخچال را انجام دهد. شما تنها با یک تماس تلفنی می‌توانید قیمت دقیق و مشخصات تعمیر یخچال فریزر مجیک را بدون تعویض قطعات جویا شوید.


تعمیر یخچال مجیک در محل و منزل، مزیت های زیادی را برای شما به دنبال خواهد داشت.


با استفاده از خدمات تعمیرکار نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر در هزینه ها صرفه جویی می نمایید.

دیگر خطری از جهت جابجایی یخچال فریزر شما را دنبال نمی کند.

از نزدیک می توانید بر خدمات تعمیرکار یخچال فریزر نظارت داشته باشید.

 امداد آی پی با تعمیرات یخچال مجیک در محل به دنبال ایجاد رفاه حداکثری برای کاربران ایرانی است.


عیب یابی و تعمیرات یخچال فریزر مجیک توسط تعمیرکار نمایندگی

مشکلات فنی و خرابی ها عضو جدایی ناپذیر همه یخچال ها هستند. یخچال‌های مجیک نیز از این قاعده مستثنی نیستند. از این رو عیب یابی و تعمیرات یخچال فریزر مجیک توسط تعمیرکار نمایندگی اطلاعات بسیار خوبی به کاربران عرضه خواهد نمود.


تماس‌هایی که با امداد آی پی به عنوان نمایندگی تعمیرات یخچال مجیک می‌شوند، عمدتاً از مشکلات زیر در ارتباط با یخچال‌های مجیک می‌گویند:


یخچال روشن نمی‌شود.

فریزر منجمد نمی‌کند.

یخچال برفک می‌زند.

صدای یخچال زیاد است.

واشر درب خراب شده است.

آب در مخزن نیست.

آب روی جا میوه‌ای می‌چکد.

دمای داخلی یخچال خیلی گرم است.

در ادامه تعمیرکار مجاز نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر مجیک در محل به برخی از متداول ترین پرسش های مربوط به تعمیر یخچال مجیک که توسط کاربران مطرح شده پاسخ می دهد:


 داخل یخچال مجیک خیلی گرم است ، برای رفع عیب و تعمیر چه باید کرد؟

اگر دمای داخل دستگاه گرم است برای عیب یابی و تعمیر یخچال فریزر مجیک موارد زیر را بررسی نمایید.


احتمالا کنترل دما خیلی گرم است.

کنترل را در  حالت خنک تر  قرار  دهید.

چند ساعت اجازه دهید تا دمای آن تثبیت شود.

در بیش از حد طولانی باز می شود.

هوای گرم هر بار که درب باز می شود سبب گرم شدن کابین داخلی یخچال می­ شود .

مقدار زیادی غذای گرم هم ممکن است دلیل این عیب باشد.

چگونه ماشین لباسشویی خود را تعمیر کنیم ؟

هزینه تعمیرات لوازم خانگی بار اضافی است که معمولا بدون برنامه‌ریزی سراغ شما می‌آید، مجموعه آی.پی امداد نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی با شفاف سازی کامل هزینه‌های تعمیرات لباسشویی ، در صدد است به منظور رفاه حال شما عزیزان با آموزش تعمیرات لباسشویی به صورت کامل مشکل شما را حل نماید. برای اطلاعات بیشتر از دانستنیها، توصیه ها، راهنمای خرید لباسشویی و آموزش تعمیرات لباسشویی وارد صفحه تعمیرات ماشین لباسشویی در آی.پی امداد شوید.

 هزینه ها کمرشکن است؟! اوضاع اقتصادی خوب نیست؟!

تعمیرکار لباسشوییتعمیرکار لباسشویی خود شوید
امروزه خرید لباسشویی با قیمت‌های بالا خیلی مقرون‌به ‌صرفه نیست. اگر برای تعمیرات ماشین لباسشویی در انتخاب شرکت نمایندگی خود دقت نمایید، دیگر نیاز نیست که هزینه اضافی بابت خرید ماشین لباسشویی بپردازید. یک نمایندگی معتبر به مانند آی.پی امداد بعد از تعمیرات، لباسشویی شما را بیمه کرده و از قطعات فابریک استفاده میکند تا دیگر دغدغه ای برای تعمیرات ماشین لباسشویی خود نداشته باشید .

در اینجا سه برند خوب ماشین لباسشویی را به شما معرفی میکنیم و سپس به سراغ آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی میرویم . ماشین لباسشویی بکو ، ماشین لباسشویی ایندزیت ، ماشین لباسشویی فریجیدر .

آی.پی امداد را در گوگل سرچ کنید تا اطلاعات خود را در زمینه لوازم خانگی غنی نمایید.

حال که 3 برند خوب لباسشویی را به شما معرفی کرده‌ایم‌، جا دارد نمایندگی تعمیرات آنها را نیز به شما معرفی کنیم.

پیدا کردن نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو با استفاده از قطعات فابریک و ضمانتنامه بلند مدت به مانند نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت و نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر بسیار آسان است. اما آیا می‌دانید چرا؟

به دلیل اینکه با کلیک بر روی لینکهای بالا به نمایندگی تعمیرات آنها دست میابید و همچنید برای رفاه حال شما، سعی نموده ایم آموزش تعمیرات را در ادامه شرح دهیم، حالا که تا اینجا با نمایندگی تعمیرات بکو ، فریجیدر و ایندزیت آشنا شده‌اید به آموزش تعمیرات آنها میپردازیم .

آموزش تعمیرات ماشین لباسشوییآموزش تعمیرات ماشین لباسشویی

در اینجا به مشکلات متعدد ماشین لباسشویی که برای خانه دارها مشکل ایجاد کرده میپردازیم ، بعضی از مشکلات لباسشویی با ابزار داخل خانه برطرف نمیشود، در اینجا به آنهایی اشاره میکنیم که خودتان چنانچه کمی فنی بودید، بتوانید مشکلتان را حل کنید.

روش باز کردن و سرویس فیلتر ماشین لباسشویی
مکان فیلتر در پایین ماشین لباسشویی قرار دارد که محل جمع آوری کرک، پشم، ذرات خارجی و اشیای به جا مانده در لباسها مثل سوزن، سنجاق، دکمه و سکه میباشد . در ابتدا در روی فیلتر را باز نمایید  و سپس فیلتر را به سمت چپ بچرخانید و سپس آن را به طرف بیرون بکشید تا از جای خود خارج شود.

اقدام به شستشوی کامل فیلتر نمایید و سپس آن را در جای خود قرار دهید، توجه داشته باشید که فیلترها در انواع مختلفی طراحی شده اند و در دفترچه راهنمای هر ماشین، طریقه‌ی خارج کردن آن توضیح داده شده است .

در داخل فیلتر یک پمپ آب قرار دارد که عدم وجود فیلتر، باعث وارد شدن اشیای خارجی به داخل پمپ آب و توقف حرکت پروانه پمپ و در نهایت سوختن الکتروموتور آن میشود.

روش باز کردن و تعمیر میکروسوئیچ درب لباسشویی
دستگیره درب را با کمی فشار به طرف خود بکشید تا درب از لاستیک دور خود جدا شود. قوس مخصوص شیشه درب به همراه لاستیک دور آن، وظیفه آب بندی دیگ را به عهده دارد.

با باز شدن درب لباسشویی، لبه بیرونی لاستیک دور درب، نوع قوس شیشه، قسمت داخلی آبکش استیل و محل قرار گرفتن اهرم ضامن در به خوبی دیده میشوند.

برای جدا کردن لبه لاستیک درب از بدنه لباسشویی، باید فنر بیرونی دور درب را با یک پیچ گوشتی کوچک دوسو به طرف بیرون بکشید تا فنر آزاد شود. با آزاد شدن فنر بیرونی دور لاستیک، فنر را از جای خودش خارج کنید، سپس لاستیک درب را به آرامی از یک طرف از بدنه جدا کنید ، در غیر این صورت با وارد شدن فشار بیش از اندازه به لاستیک آسیب خواهد رسید.

پس از جدا شدن لاستیک، آن را در داخل دیگ قرار دهید تا بتوانید به سادگی میکروسوئیچ درب را خارج کنید. پیچهای میکروسوئیچ را باز نمایید، به علت متصل بودن سیم به میکروسوئیچ در داخل بدنه به صورت معلق میماند. و سپس با یک دست میکروسوئیچ را از پشت بدنه بیرون آورید.

برطرف کردن لرزش ماشین لباسشویی
در بازدید اولیه، علت صدای بیش از اندازه خرابی بلبرینگ های دیگ لباسشویی یا موتور تشخیص داده میشود، برای تشخیص عیب مذکور، تسمه ماشین را از روی پولی بزرگ موتور جدا کنید و پولی را با دست به حرکت درآورید؛ اگر بلبرینگهای موتور خراب باشد، حتما صدای خرابی آن به گوش میرسد. در مرحله بعد پولی بزرگ سر شفت آبکش را به حرکت درآورید با مشخص شدن عیب بلبرینگهای دیگ، علت صدای بیش از اندازه مشخص میشود.

علت دیگر را نیز میتوان از معیوب بودن کمکهای اصطکاکی آن دانست. برای تعویض بلبرینگهای دیگ، حتما باید دیگ به صورت کامل باز و سپس مونتاژ شود، بهتر است برای تعویض کمکهای معیوب زمانی که دیگ از داخل بدنه خارج شده، اقدامات لازم انجام گیرد. به خواندن ادامه دهید و با آموزش تعمیرات ماشین لباسشووی آ.پی امداد همراه ما باشید.

برای اطلاعات بیشتر حتما به صفحه آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی بروید. در ادامه میخواهیم به مشکلات متعدد تعمیرات لباسشویی بپردازیم، مشکلاتی که مردم بیشتر با آنها سروکار داشته اند.

ماشین لباسشویی لباسها را خوب نمیشوید، دیگ لباسشویی نمیچرخد، لباسشویی آب را تخلیه نمیکند، لباسشویی صدا میدهد، درب لباسشویی بسته نمیشود و…

برای عیب یابی ماشین لباسشویی و دریافت پاسخ‌های خود، به وب‌سایت ipemdad.com مراجعه فرمایید.

نمایندگی مجاز تعمیرات کنمور در تهران

نمایندگی مجاز تعمیرات کنمور در استان تهران

نمایندگی کنمور به خدمات و تعمیرات لوازم  خانگی زیر خواهد پرداخت:

  • انواع یخچال کنمور
  • انواع ماشین لباسشویی کنمور
  • انواع ماشین ظرفشویی کنمور
  • جاروبرقی ، جاروشارژی و بخارشوی کنمور
  • انواع لوازم آشپزخانه و برقی کنمور

در این بخش نمایندگی کنمور میباشد ، الان که وارد این صفحه شده اید ،  به احتمال زیاد یکی از محصولات کنمور ( یخچال ، یخچال فریزر ، ساید بای ساید ، ماشین لباسشویی ، ماشین ظرفشویی ، جاروبرقی ، مایکروفر ، مایکروویو ) شما عزیزان به مشکل برخورده است  ، نگران نباشید ؛چونکه:

  • نمایندگی کنمور با استفاده از قطعات فابریک و ضمانتنامه رسمی به عیب یابی و تعمیر لوازم خانگی کنمور میپردازد.
  • جهت حفظ کیفیت دستگاه شما از قطعات فابریک برای تعمیرات لوازم خانگی کنمور استفاده میشود.
  • تعمیرکار آموزش دیده به عیب یابی دستگاه شما میپردازد و این موضوع باعث افزایش طول عمر دستگاه شما میشود.
  • بعد از ارائه خدمات از جانب نمایندگی تعمیرات کنمور ، از شما بابت رضایتمندی از عملکرد تعمیرکار نظر سنجی میشود و هرگونه انتقادی را سرلوحه کار خود قرار میدهیم.

تعمیر یخچال اسنوا در تهران

تعمیر یخچال اسنوا در تهران ( شرق ، غرب ، شما و جنوب ) توسط خدمات نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز آی.پی امداد در محل عیب یابی و رفع عیب میگردد ، همچنین برای رفاه حال شما عزیزان هزینه تعمیرات ، راهنمای فارسی استفاده ، آموزش تعمیرات و عیب یابی ، علت ارور و رفع کد خطا را شرح داده ایم تا با دانش و آگاهی از خدمات آی.پی امداد بهره مند شوید.


آی.پی امداد تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال اسنوا می­باشد که بیش از نیم قرن است در حوزه تعمیر یخچال شروع به فعالیت کرده است. این مجموعه در حال حاضر با داشتن مجرب ترین تعمیرکاران توانسته است به بزرگترین مرکز تعمیرات یخچال اسنوا تبدیل شود.

آی.پی امداد همواره در استفاده از جدیدترین تکنولوژی های تعمیر پیشگام بوده است و این افتخار را دارد که رضایت تمام مشتریان خود را جلب کند. محوریت اصلی این مجموعه احترام به حقوق مشتری است. از این رو تمام تعرفه های این مرکز مطابق با قیمت های تعیین شده نهادهای نظارتی مربوطه است. همچنین این مجموعه جهت رفال حال مشتریان خود خدمات تعمیر یخچال اسنوا در محل را نیز به سرویس های خود افزوده است .

ذکر این نکته بسیار ضروری است که تمامی خدمات این مجموعه شامل گارانتی مدت دار است  و در صورت نیاز به تعویض قطعه ، تنها از قطعات اصل استفاده می­شود. برای آشنایی بیشتر با خدماتی که در تعمیرگاه یخچال اسنوا ارائه می­گردد در ادامه همراه ما باشید. همچنین در صورت علاقه مندی به کارهای فنی می­توانید بخش مشکلات متداول یخچال اسنوا را مطالعه کنید.

تعمیر یخچال اسنوا در تهران

تعمیر یخچال اسنوا در تهران ( شرق ، غرب ، شما و جنوب ) توسط خدمات نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز آی.پی امداد در محل عیب یابی و رفع عیب میگردد ، همچنین برای رفاه حال شما عزیزان هزینه تعمیرات ، راهنمای فارسی استفاده ، آموزش تعمیرات و عیب یابی ، علت ارور و رفع کد خطا را شرح داده ایم تا با دانش و آگاهی از خدمات آی.پی امداد بهره مند شوید.


آی.پی امداد تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال اسنوا می­باشد که بیش از نیم قرن است در حوزه تعمیر یخچال شروع به فعالیت کرده است. این مجموعه در حال حاضر با داشتن مجرب ترین تعمیرکاران توانسته است به بزرگترین مرکز تعمیرات یخچال اسنوا تبدیل شود.

آی.پی امداد همواره در استفاده از جدیدترین تکنولوژی های تعمیر پیشگام بوده است و این افتخار را دارد که رضایت تمام مشتریان خود را جلب کند. محوریت اصلی این مجموعه احترام به حقوق مشتری است. از این رو تمام تعرفه های این مرکز مطابق با قیمت های تعیین شده نهادهای نظارتی مربوطه است. همچنین این مجموعه جهت رفال حال مشتریان خود خدمات تعمیر یخچال اسنوا در محل را نیز به سرویس های خود افزوده است .

ذکر این نکته بسیار ضروری است که تمامی خدمات این مجموعه شامل گارانتی مدت دار است  و در صورت نیاز به تعویض قطعه ، تنها از قطعات اصل استفاده می­شود. برای آشنایی بیشتر با خدماتی که در تعمیرگاه یخچال اسنوا ارائه می­گردد در ادامه همراه ما باشید. همچنین در صورت علاقه مندی به کارهای فنی می­توانید بخش مشکلات متداول یخچال اسنوا را مطالعه کنید.