آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

بررسی مهمترین ایرادات مایکروفر پاناسونیک

وقتی که مایکروفر پاناسونیک Panasonic روشن نمی شود چه کار کنیم؟

در گام اول دستگاه را بررسی نمایید تا در شرایط آزمایشی نباشد. زمانی که دستگاه در وضعیت DEMO هست ، همه فعالیت های دستگاه قابل اجرا میباشد. اما در این حالت چیزی گرم نخواهد شد. یک راه ساده جهت سنجش حالت DEMO ، تنظیم زمان پخت و آغاز به کار دستگاه میباشد. در حالت دمو تایمر دستگاه سریع تر از حد معمول کار شمارش معکوس را انجام میدهد. در صورتی که مایکروفر شما در حالت آزمایشی می باشد در باره خارج کردن دستگاه از این حالت می توانید از دفترچه راهنمای مایکروفر استفاده نمایید و یا با نمایندگی تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در تهران در ارتباط باشید.

خاروج دود از دستگاه

در صورتی که مایکروفر را 2-3 بار خاموش و روشن نمایید مشکل حل خواهد شد. در صورتی که دستگاه در برنامه مایکرو دود تولید نمی کند و تنها در برنامه گریل و یا کانوکشن دود از دستگاه خارج میشود. با تمیز نمودن چربی و غذاهای مانده از تمام قسمت های دستگاه، این ایراد برطرف و رفع میگردد.

زمان کار با مایکروفر بو سوختگی استشمام می شود

جهت پیشگیری از این مشکل، از ظرف های ویژه مایکروفر استفاده نمایید.

از داخل دستگاه بو بد می آید

این بود از ماندن باقی غذا یا سوختن قطعات پلاستیک های همراه غذا می باشد  که سبب ایجاد بو بدی می شود

مشکل در پختن غذا در مایکروفر

در صورتی که که دستگاه در حال پخت غذا میباشد، درب فر را باز و بسته می کنید، این کار سبب میشود عملیات پخت و پز به خوبی انجام نشود.

مایکروفر روشن است ولی غذا گرم نمی شود

احتمالا حجم غذا زیاد است و به زمان بیشتری برای گرم شدن نیاز داشته باشد، یا درون دستگاه کثیف شده است. در ضمن در ساعات اوج مصرف دستگاه از کارایی دستگاه کاسته می شود.در صورت خرابی هریک از قطعات دستگاه با تعمیرگاه مایکروفیکس جهت رفع عیب مایکروفر پاناسونیک و ناسیونال خود تماس بگیرید.

جرقه زدن مایکروفر

احتمال دارد ظرف فلزی یا لب پر در داخل مایکروویو قرار داده باشد یا داخل دستگاه مشکل اتصالی برق رخ داده باشد. احتمال کثیفی قطعات داخلی دستگاه را هم در نظر بگیرید.

سینی دستگاه مایکروفر چرخش ندارد

ممکن است در درون محفظه مایکروویو، سینی و ریل زیر سینی کثیف باشد.

ماکیروفر روشن نمی شود

از سلامت پریز برق مطمئن شوید. از سه راهی برای اتصال برق استفاده نکنید. اگر دستگاه در حالت قفل کودک باشد دستگاه روشن نمی شود. قفل کودک را به مدت 5 ثانیه فشار دهید تا حالت قفل کودک بی اثر شود.

صدای زیاد مایکروفر

وضعیت ریل و سینی را بررسی نمایید. از تمیز بودن ریل سینی اطمینان حاصل کنید. از قرار دادن ظروف سنگین روی ریل سینی پرهیز کنید. احتمال دارد صدا از فن دستگاه باشد. در حالت ماکرو از سه پایه حتما استفاده نمایید.