آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی

امروزه ماشین ظرفشویی به عنوان یکی از پر استفاده ترین و کاربردی ترین دستگاه ها شناخته می شود. هم چنین شرکت های مختلفی اقدام به تولید این محصول در مدل های مختلف کرده اند. به همین خاطر می توان تمامی نقص ها و ایرادات را در تمامی ماشین های ظرفشویی به صورت یکسان دانست و یک راهکار را برای هر دستگاه در نظر گرفت. یکی از متداول ترین مشکلاتی که برای مصرف کنندگان این محصول پیش می آید، خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می باشد. آی پی امداد در این مطلب به بررسی علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی پرداخته است تا بتوانید به راحتی آن را بر طرف کنید. در صورتی که اگر شما هم جزو کسانی هستید که به دنبال علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می باشد، به شما توصیه می کنیم که این مطلب را انتها دنبال کنید.

فهرست

  • علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی
  • آیا تنظیمات اشتباه علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می باشد؟
  • آیا چیدن نادرست ظروف علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می باشد؟
  • آیا استفاده نکردن از مایع جلا دهنده علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می باشد؟
  • آیا عدم خارج کردن ظروف پیش از اتمام کار دستگاه، علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می باشد؟
  • آیا خرابی هیت پمپ دستگاه علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می باشد؟
  • آیا خرابی ترموستات علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می باشد؟
  • آیا خرابی دریچه هوای دستگاه، علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می باشد؟
  • آیا خرابی موتور فن دریچه هوای دستگاه، علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می باشد؟
  • بررسی علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی

 

علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی

خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی، می تواند به دلایل مختلفی باشد که در این مطلب آی پی امداد، علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی را برای شما مورد بررسی قرار می دهد و به صورت مجزا هر کدام را شرح خواهد داد. با ما همراه باشید.

آیا تنظیمات اشتباه علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می باشد؟

یکی از دلایل خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی، تنظیمات اشتباه برنامه شست و شو می باشد. لازم است بدانید که برخی از برنامه های این دستگاه فاقد مرحله خشک کردن می باشند و انتخاب برنامه اشتباه و تنظیمات نادرست، می تواند علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی به شمار آید. شما می توانید با استفاده از دفترچه راهنمای فارسی ماشین ظرفشویی خود، برنامه درستی را برای دستگاه تنظیم نمایید.

کاربران گرامی؛ چنانچه از ماشین ظرفشویی ال جی استفاده می کنید و با بروز خرابی در این دستگاه مواجه شده اید به شما توصیه می کنیم تا از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی ال جی بهره مند شوید.

آیا چیدن نادرست ظروف علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می باشد؟

در صورتی که ظروف به صورت نا مرتب در داخل دستگاه چیده شوند، می توانند علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی به شمار آیند. شما باید بر اساس دستور العمل آورده شده در دفترچه راهنمای فارسی ماشین ظرفشویی خود، ظروف را به صورت مرتب چیدمان کنید تا علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی برطرف شود.

چنانچه از طرفداران برند سامسونگ هستید و از ماشین ظرفشویی های این برند استفاده می کنید بهترین گزینه برای تعمیر این محصول استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ می باشد.

آیا استفاده نکردن از مایع جلا دهنده علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می باشد؟

مایع جلا دهنده و یا همان مایع کمک شست و شو، می تواند با کاهش نیروی کشش سطحی آب، از ایجاد شدن قطرات کروی جلوگیری نموده و آب را به صورت سطح نازکی بر روی ظرف بنشاند. در این صورت ظروف به راحتی خشک خواهند شد. اگر به دنبال علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می باشید، به شما توصیه می کنیم که از مایع جلا دهنده به مقدار مناسب و استاندارد استفاده کنید تا از بروز این علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی جلوگیری نمایید.

کاربران گرامی؛ چنانچه ماشین ظرفشویی اسنوا استفاده می کنید و با خرابی در این وسیله مواجه شده اید می توانید از خدمات نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی اسنوا بهره مند شوید.

آیا عدم خارج کردن ظروف پیش از اتمام کار دستگاه، علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می باشد؟

اگر جزو کسانی هستید که پیش از به اتمام رسیدن برنامه شست و شو ظروف را در دستگاه خارج می کنید، باید بگوییم که این کار علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می باشد. شما باید اجازه دهید تا فرآیند شست و شو توسط دستگاه ماشین ظرفشویی، به درستی طی شده و پس از تمام شدن دوره شست و شو، ظروف را خارج کنید.

آیا خرابی هیت پمپ دستگاه علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می باشد؟

علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی، می تواند خرابی هیت پمپ دستگاه باشد. این امکان وجود دارد که هیت پمپ دستگاه شما دچار آسیب شده باشد و همین مسئله می تواند علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی باشد. شما باید در ابتدا عیب یابی تخصصی دستگاه را انجام دهید و پس از مطمئن شدن از خرابی هیت پمپ، اقدام به تعمیر آن کنید. توجه داشته باشید که برای برطرف نمودن علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی، می توانید از تکنسین های آی پی امداد کمک بگیرید.

آیا خرابی ترموستات علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می باشد؟

خرابی ترموستات می تواند دلیل خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی باشد. این قطعه در ساختار دستگاه وظیفه دارد تا در مقابل افزایش بیش از حد دما، ایمین ماشین ظرفشویی را تامین کند در صورتی که این قطعه خراب شده باشد، باید برای رفع علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی، آن را تعمیر و یا تعویض کنید. به شما توصیه می کنیم که در این زمینه از یک تکنسین ماهر ماشین ظرفشویی کمک بگیرید.

آیا خرابی دریچه هوای دستگاه، علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می باشد؟

بسیاری از ماشین های ظرفشویی دارای یک دریچه هوا برای تخلیه هوای گرم و مرطوب تولید شده در چرخه آبکشی می باشند. در صورتی که دریچه هوا به درستی باز نشود، می تواند علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی، به شمار آید. حتما برای برطرف نمودن این علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی، از باز بودن دریچه هوا اطمینان خاطر کسب کنید. در صورتی که متوجه شدید دستگاه ماشین ظرفشویی دچار مشکل جدی شده است، با نمایندگی تعمیرات آی پی امداد تماس بگیرید.

آیا خرابی موتور فن دریچه هوای دستگاه، علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می باشد؟

خرابی موتور فن دریچه هوا، می تواند دلیل خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی باشد. چرا که موتور فن دریچه هوا وظیه دارد تا عمل خشک کردن ظروف را سهولت ببخشد. در صورتی که از کار بیفتد، باعث خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی می شود. برای بر طرف نمودن این علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی، باید وصل بودن جریان برق موتور را مورد بررسی قرار دهید. در صورت سوختگی و یا عدم چرخش روان و راحت پروانه فن، باید موتور را به طور کلی تعویض نمایید. شما می توانید برای عیب یابی تخصصی این علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی، از تکنسین های آی پی امداد کمک بگیرید.

بررسی علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی

به طور کلی در این مطلب به بررسی علت خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی پرداختیم. توجه کنید که هر یک از علل ذکر شده در راستای خشک نشدن ظروف در ماشین ظرفشویی، باید توسط یک تعمیرکار ماهر و یا تکنسین ماشین ظرفشویی مورد بررسی قرارر بگیرد. چرا که در صورت نیاز باید تعمیرو  یا تعویض شوند. در صورتی که در این کار مهارت ندارید، می توانید از آی پی امداد کمک بگیرید.