آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

بررسی تاریخچه یخچال

در این مقاله به بررسی تاریخچه یخچال خواهیم پرداخت. 

یخچال، دستگاهی است که از یک وسیله سرد کننده به همراه یک عایق حرارتی و مراحلی برای انتقال گرما از داخل دستگاه به بیرون تشکیل شده است.

کاربرد یخچال چیست؟

از یخچال برای حفظ مواد غذایی، داروها و هر چیز دیگری که امکان خراب شدن و فاسد شدن دارد استفاده میگردد.

راهکار نگه داری مواد غذایی در گذشته چگونه بود؟

به جهت نبود تکنولوژی خاصی در قدیم مردم برای نگه داری مواد غذایی از چشمه ها،چاه ها یا غارهای زیرزمینی استفاده می کردند. برای مثال برای نگه داری پنیر آن را در محفظه ای سر بسته قرار می دادند و درچشمه هایی که در سایه قرار داشت می گذاشتند که به این ترتیب سرعت فاسد شدن مواد غذایی را کاهش می دادند.

تاریخچه پیدایش یخچال 

جالب توجه است بدانید که دانشمند نامدار ایرانی “ابن سینا” در قرن ۱۱ میلادی “مٌبَــــرِد” را اختراع کرد که استارت یخچال را زد و با این کار گام بزرگی در فرآیند تقطیر ایجاد شد که پایه ساخت یخچال بوده است. تقطیر چیست؟ فرایندی است که برای جداسازی مواد و همچنین هوا انجام می شود. نخستین یخچال در جهان اولین یخچال دنیا در سال ۱۷۴۸ میلادی به دست “ویلیام کولین” در دانشگاه گلاسکو رونمایی شد. این یخچال سازوکاری بسیار ساده داشت که باعث شد دانشمندان دیگری برای ساخت یخچال وارد عمل شوند که نتیجه مثبت آن چند سال بعد به وسیله آزمایشات متنوع و پیشرفت تکنولوژی، دانشمند آمریکایی به اسم “الیور ایوانس” یخچالی ساخت که بسیار پیشرفته تر از نوع اولیه بود که به همین دلیل الیور ایوانس را پدر یخچال فشرده مینامند.

خدمات پس از فروش یخچال لاجرمانیا در شهر تهران

خدمات پس از فروش یخچال لاجرمانیا در شهر تهران

نمایندگی تعمیرات یخچال لاجرمانیا : لوازم خانگی یکی از با اهمیت ترین صنایعی میباشد که امروزه شرکت های بسیاری برای تولید این محصولات فعالیت می نمایند.

برخی از این تولید کننده ها با توجه به محصولات با کیفیتی که تولید می نمایند بعنوان یک برند مورد اعتماد و معتبر در سطح جهانی شناخته می شوند. برند لاجرمانیا یکی از آن هاست که توانسته با تولیدات خود، اعتماد مصرف کنندگان را به خود جلب نماید.

شرکت لاجرمانیا در سال ۱۹۱۸ میلادی و در آمریکا تاسیس گردید، این شرکت فعالیت خود را در زمینه طراحی و تولید یخچال فریزر خانگی شروع نمود و به زودی توانست خود را در سطح جهانی مطرح بسازد.

شرکت لاجرمانیا یکی از برندهای زیر شاخه الکترولوکس است. این شرکت از سال ۱۹۱۹ تا ۱۹۷۹ متعلق به شرکت جنرال موتورز بود و در سال ۱۹۷۹ به شرکت white sewing فروخته شد و هفت سال پس از آن و در سال ۱۹۸۶ به شرکت الکترولوکس فروخته شد و  تاکنون متعلق به این مجموعه میباشد.

محصولات تولیدی شرکت لاجرمانیا بسیار متنوع  اند: یخچال، یخچال دوقلو، ساید بای ساید، یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، اجاق گاز و ماکروفر در مدل های مختلف و طراحی های زیبا و چشمگیر، شامل تولیدات این مجموعه خواهد بود.

تعمیرگاه مجاز و مرکزی یخچال لاجرمانیا در تهران

لاجرمانیا همواره مدل های بسیار مدرنی از محصولات خود را ارائه می دهد و سعی می کند نیازهایی که تا به حال به آن ها پاسخ داده نشده را برطرف نماید. معاون ارشد بازاریابی لاجرمانیا اذعان دارد که مشتری اکنون می خواهد یک نمای حرفه ای در آشپزخانه خود داشته باشد. لاجرمانیا سعی داشته تا این نیاز بزرگ مصرف کنندگان را بشناسد و در جهت برآورده کردن آن، اقدام نماید.

لوازم خانگی لاجرمانیا طبق اندازه های استاندارد طراحی و تولید می شوند و مصرف کنندگان برای استفاد از این لوازم نیاز ندارند تا کابینت و دیگر اجزای آشپزخانه خود را تغییر دهند.

از آنجا که خط تولید این مجموعه با تولید یخچال فریزر آغاز شد، تولید یخچال یکی از مهمترین محصولات این شرکت به شمار می رود.

نمایندگی تعمیرات یخچال لاجرمانیا در محل و منزل

ویژگی‌های یخچال‌های لاجرمانیا

یخچال های تولید شده در این مجموعه بسیار باکیفیت، زیبا و مدرن، پیشرفته و مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا  طراحی می شوند. یکی از مهمترین ویژگی این محصولات درباره مصرف انرژی است که صرفه جویی قابل توجهی را ارائه می دهند.

یخچال های تولید شده در شرکت لاجرمانیا دارای عملکرد سردسازی فوق العاده سریعی هستند که با مصرف کم انرژی این عملکرد را انجام می دهند. گردش هوای سرد و مطبوع در بین طبقه های یخچال، تولید یخ برای مصرف روزانه شما، امکان تنظیم درجه یخچال به دلخواه، وجود نمایشگر دیجیتالی برای نشان دادن عملکرد یخچال، وجود طبقات نکشن و با دوام، وجود کشوی میوه، طبقات با امکان قرار دادن بطری و محفظه آب سرد کن برای ریزش آب بدون نیاز به باز کردن درب یخچال، از ویژگی های مهم یخچال لاجرمانیا به شمار می روند.

اما یکی از مهم ترین اصولی که باعث بقا و پایداری کمپانی های تولید کننده لوازم خانگی می شود، وجود نمایندگی ها و خدمات پس از فروش است. باقی ماندن در کنار مشتری یک اصل مهم است که لاجرمانیا به آن توجه کرده، این شرکت آمریکایی با ایجاد نمایندگی لاجرمانیا در سراسر جهان مزایا و خدمات زیادی را به مشتریان خود  ارائه می دهد. تا مشتریان بتوانند در هنگام خرید، پس از خرید و یا هنگام رفع مشکل به نمایندگی لاجرمانیا مراجعه کنند.

سرویس و پشتیبانی یخچال لاجرمانیا در تهران

لاجرمانیا بنا به دلایلی به مشتریان خود توصیه می کند تا از نمایندگی لاجرمانیا محصولات خود را خریداری کنند:

  • خرید محصولات از نمایندگی معتبر لاجرمانیا این امکان را به شما می دهد تا با مدل های متنوع یخچال لاجرمانیا آشنا شوید.
  • خرید محصولات از نمایندگی لاجرمانیا به شما این امکان تا با مشاوره رایگان کارشناسان، و آشنایی با ویژگی یخچال لاجرمانیا، بر اساس نیاز خود یخچال مورد نظر را خریداری کنید.
  • در هنگام خرید یخچال لاجرمانیا از نمایندگی لاجرمانیا می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که محصول به همراه گارانتی ارائه شده و پس از خرید برگه ضمانت نامه آن را از نمایندگی دریافت کنید.
  • برای اطلاع بیشتر از نحوه استفاده از خدمات پس از فروش و مزایای کارت گارانتی می توانید از نمایندگی لاجرمانیا سوال کنید.
  • پس از خرید محصول می توانید به آسانی با نمایندگی لاجرمانیا ارتباط برقرار کرده و نسبت به نصب و راه اندازی محصول خود اقدام کنید.

مشکلات متداول یخچال های لاجرمانیا

اما با توجه به استفاده مداوم یخچال در آشپزخانه، که یکی از اساسی ترین نیازهای روزمره ه در منزلی است، ممکن است مشکلاتی در زمان استفاده پیش بیاید، مشکلاتی از قبیل:

  • روشن نشدن یخچال لاجرمانیا
  • برفک زدن یخچال لاجرمانیا
  • نبود سرما و برودت در یخچال لاجرمانیا
  • منجمد نشدن مواد غذایی در یخچال لاجرمانیا
  • سروصدای بیش از حد یخچال لاجرمانیا
  • داغ کردن موتور یخچال لاجرمانیا
  • کارنکردن موتور یخچال لاجرمانیا
  • کارنکردن صفحه نمایشگر دیجیتالی یخچال لاجرمانیا
  • خراب شدن نوار لاستیکی دور درب یخچال لاجرمانیا
  • کار کردن یکسره و اتومات نکردن یخچال لاجرمانیا
  • بروز این مشکلات در حین استفاده از یخچال نشان می دهد که یخچال لاجرمانیا نیاز به تعمیر دارد.