آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

تعمیر یخچال اسنوا در تهران

تعمیر یخچال اسنوا در تهران ( شرق ، غرب ، شما و جنوب ) توسط خدمات نمایندگی تعمیرات و تعمیرگاه مجاز آی.پی امداد در محل عیب یابی و رفع عیب میگردد ، همچنین برای رفاه حال شما عزیزان هزینه تعمیرات ، راهنمای فارسی استفاده ، آموزش تعمیرات و عیب یابی ، علت ارور و رفع کد خطا را شرح داده ایم تا با دانش و آگاهی از خدمات آی.پی امداد بهره مند شوید.


آی.پی امداد تعمیرگاه مجاز تعمیرات یخچال اسنوا می­باشد که بیش از نیم قرن است در حوزه تعمیر یخچال شروع به فعالیت کرده است. این مجموعه در حال حاضر با داشتن مجرب ترین تعمیرکاران توانسته است به بزرگترین مرکز تعمیرات یخچال اسنوا تبدیل شود.

آی.پی امداد همواره در استفاده از جدیدترین تکنولوژی های تعمیر پیشگام بوده است و این افتخار را دارد که رضایت تمام مشتریان خود را جلب کند. محوریت اصلی این مجموعه احترام به حقوق مشتری است. از این رو تمام تعرفه های این مرکز مطابق با قیمت های تعیین شده نهادهای نظارتی مربوطه است. همچنین این مجموعه جهت رفال حال مشتریان خود خدمات تعمیر یخچال اسنوا در محل را نیز به سرویس های خود افزوده است .

ذکر این نکته بسیار ضروری است که تمامی خدمات این مجموعه شامل گارانتی مدت دار است  و در صورت نیاز به تعویض قطعه ، تنها از قطعات اصل استفاده می­شود. برای آشنایی بیشتر با خدماتی که در تعمیرگاه یخچال اسنوا ارائه می­گردد در ادامه همراه ما باشید. همچنین در صورت علاقه مندی به کارهای فنی می­توانید بخش مشکلات متداول یخچال اسنوا را مطالعه کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.