آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

چگونه ماشین لباسشویی خود را تعمیر کنیم ؟

هزینه تعمیرات لوازم خانگی بار اضافی است که معمولا بدون برنامه‌ریزی سراغ شما می‌آید، مجموعه آی.پی امداد نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی با شفاف سازی کامل هزینه‌های تعمیرات لباسشویی ، در صدد است به منظور رفاه حال شما عزیزان با آموزش تعمیرات لباسشویی به صورت کامل مشکل شما را حل نماید. برای اطلاعات بیشتر از دانستنیها، توصیه ها، راهنمای خرید لباسشویی و آموزش تعمیرات لباسشویی وارد صفحه تعمیرات ماشین لباسشویی در آی.پی امداد شوید.

 هزینه ها کمرشکن است؟! اوضاع اقتصادی خوب نیست؟!

تعمیرکار لباسشوییتعمیرکار لباسشویی خود شوید
امروزه خرید لباسشویی با قیمت‌های بالا خیلی مقرون‌به ‌صرفه نیست. اگر برای تعمیرات ماشین لباسشویی در انتخاب شرکت نمایندگی خود دقت نمایید، دیگر نیاز نیست که هزینه اضافی بابت خرید ماشین لباسشویی بپردازید. یک نمایندگی معتبر به مانند آی.پی امداد بعد از تعمیرات، لباسشویی شما را بیمه کرده و از قطعات فابریک استفاده میکند تا دیگر دغدغه ای برای تعمیرات ماشین لباسشویی خود نداشته باشید .

در اینجا سه برند خوب ماشین لباسشویی را به شما معرفی میکنیم و سپس به سراغ آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی میرویم . ماشین لباسشویی بکو ، ماشین لباسشویی ایندزیت ، ماشین لباسشویی فریجیدر .

آی.پی امداد را در گوگل سرچ کنید تا اطلاعات خود را در زمینه لوازم خانگی غنی نمایید.

حال که 3 برند خوب لباسشویی را به شما معرفی کرده‌ایم‌، جا دارد نمایندگی تعمیرات آنها را نیز به شما معرفی کنیم.

پیدا کردن نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو با استفاده از قطعات فابریک و ضمانتنامه بلند مدت به مانند نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت و نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی فریجیدر بسیار آسان است. اما آیا می‌دانید چرا؟

به دلیل اینکه با کلیک بر روی لینکهای بالا به نمایندگی تعمیرات آنها دست میابید و همچنید برای رفاه حال شما، سعی نموده ایم آموزش تعمیرات را در ادامه شرح دهیم، حالا که تا اینجا با نمایندگی تعمیرات بکو ، فریجیدر و ایندزیت آشنا شده‌اید به آموزش تعمیرات آنها میپردازیم .

آموزش تعمیرات ماشین لباسشوییآموزش تعمیرات ماشین لباسشویی

در اینجا به مشکلات متعدد ماشین لباسشویی که برای خانه دارها مشکل ایجاد کرده میپردازیم ، بعضی از مشکلات لباسشویی با ابزار داخل خانه برطرف نمیشود، در اینجا به آنهایی اشاره میکنیم که خودتان چنانچه کمی فنی بودید، بتوانید مشکلتان را حل کنید.

روش باز کردن و سرویس فیلتر ماشین لباسشویی
مکان فیلتر در پایین ماشین لباسشویی قرار دارد که محل جمع آوری کرک، پشم، ذرات خارجی و اشیای به جا مانده در لباسها مثل سوزن، سنجاق، دکمه و سکه میباشد . در ابتدا در روی فیلتر را باز نمایید  و سپس فیلتر را به سمت چپ بچرخانید و سپس آن را به طرف بیرون بکشید تا از جای خود خارج شود.

اقدام به شستشوی کامل فیلتر نمایید و سپس آن را در جای خود قرار دهید، توجه داشته باشید که فیلترها در انواع مختلفی طراحی شده اند و در دفترچه راهنمای هر ماشین، طریقه‌ی خارج کردن آن توضیح داده شده است .

در داخل فیلتر یک پمپ آب قرار دارد که عدم وجود فیلتر، باعث وارد شدن اشیای خارجی به داخل پمپ آب و توقف حرکت پروانه پمپ و در نهایت سوختن الکتروموتور آن میشود.

روش باز کردن و تعمیر میکروسوئیچ درب لباسشویی
دستگیره درب را با کمی فشار به طرف خود بکشید تا درب از لاستیک دور خود جدا شود. قوس مخصوص شیشه درب به همراه لاستیک دور آن، وظیفه آب بندی دیگ را به عهده دارد.

با باز شدن درب لباسشویی، لبه بیرونی لاستیک دور درب، نوع قوس شیشه، قسمت داخلی آبکش استیل و محل قرار گرفتن اهرم ضامن در به خوبی دیده میشوند.

برای جدا کردن لبه لاستیک درب از بدنه لباسشویی، باید فنر بیرونی دور درب را با یک پیچ گوشتی کوچک دوسو به طرف بیرون بکشید تا فنر آزاد شود. با آزاد شدن فنر بیرونی دور لاستیک، فنر را از جای خودش خارج کنید، سپس لاستیک درب را به آرامی از یک طرف از بدنه جدا کنید ، در غیر این صورت با وارد شدن فشار بیش از اندازه به لاستیک آسیب خواهد رسید.

پس از جدا شدن لاستیک، آن را در داخل دیگ قرار دهید تا بتوانید به سادگی میکروسوئیچ درب را خارج کنید. پیچهای میکروسوئیچ را باز نمایید، به علت متصل بودن سیم به میکروسوئیچ در داخل بدنه به صورت معلق میماند. و سپس با یک دست میکروسوئیچ را از پشت بدنه بیرون آورید.

برطرف کردن لرزش ماشین لباسشویی
در بازدید اولیه، علت صدای بیش از اندازه خرابی بلبرینگ های دیگ لباسشویی یا موتور تشخیص داده میشود، برای تشخیص عیب مذکور، تسمه ماشین را از روی پولی بزرگ موتور جدا کنید و پولی را با دست به حرکت درآورید؛ اگر بلبرینگهای موتور خراب باشد، حتما صدای خرابی آن به گوش میرسد. در مرحله بعد پولی بزرگ سر شفت آبکش را به حرکت درآورید با مشخص شدن عیب بلبرینگهای دیگ، علت صدای بیش از اندازه مشخص میشود.

علت دیگر را نیز میتوان از معیوب بودن کمکهای اصطکاکی آن دانست. برای تعویض بلبرینگهای دیگ، حتما باید دیگ به صورت کامل باز و سپس مونتاژ شود، بهتر است برای تعویض کمکهای معیوب زمانی که دیگ از داخل بدنه خارج شده، اقدامات لازم انجام گیرد. به خواندن ادامه دهید و با آموزش تعمیرات ماشین لباسشووی آ.پی امداد همراه ما باشید.

برای اطلاعات بیشتر حتما به صفحه آموزش تعمیرات ماشین لباسشویی بروید. در ادامه میخواهیم به مشکلات متعدد تعمیرات لباسشویی بپردازیم، مشکلاتی که مردم بیشتر با آنها سروکار داشته اند.

ماشین لباسشویی لباسها را خوب نمیشوید، دیگ لباسشویی نمیچرخد، لباسشویی آب را تخلیه نمیکند، لباسشویی صدا میدهد، درب لباسشویی بسته نمیشود و…

برای عیب یابی ماشین لباسشویی و دریافت پاسخ‌های خود، به وب‌سایت ipemdad.com مراجعه فرمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.