آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

آشنایی با قطعات جاروبرقی بکو

جاروبرقی بکو یکی از پرفروش ترین برندهای جاروبرقی محسوب می شود. درون این برند جاروبرقی، قطعات گوناگونی به کار رفته که از نظر کیفیت و جنس و همچنین میزان مقاومت، با برندهای دیگر تفاوت دارد. شناسایی قطعات جاروبرقی بکو و نقش هر کدام برای کاربران، بسیار مفید می باشد. اگر شما نیز از کاربران این وسیله می باشید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، ما را در ادامه همراهی کنید. در ادامه این مقاله از امداد آی پی همراه ما باشید.

موتور جاروبرقی

این قطعه، بسیار حساس و مهم بوده و در واقع تمام کارکرد جاروبرقی به آن وابسته می باشد. در صورت ایجاد مشکل در موتور، در عملکرد دستگاه اختلال ایجاد می شود. موتور جاروبرقی بکو بسیار با کیفیت و قوی است و در صورت استفاده درست از دستگاه، برای مدت های زیادی نیاز به تعمیر ندارد. با این وجود در اثر عوامل مختلفی همچون ورود گردوغبار به درون موتور، داغ شدن بیش از حد و... احتمال خراب شدن و نیاز به تعمیر و حتی تعویض آن برای کاربران ایجاد می شود.

فیلتر جاروبرقی

یکی دیگر از قطعات جاروبرقی، فیلتر است. به هنگام جارو کشیدن، فیلتر وارد عمل شده و کار خود را انجام می دهد. این وسیله وظیفه جذب گردوغبار را بر عهده دارد. فیلتر با جذب این ذرات، از ورود آنها به درون موتور دستگاه و همچنین درون سیستم تنفسی افرادی که در مکان هستند جلوگیری می نماید. فیلتر در جاروبرقی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. انتخاب محصولات با کیفیت و مرغوب باعث افزایش طول عمر دستگاه شما می شود.

بدنه جاروبرقی

تمام قطعات و لوازم مهم جاروبرقی برند بکو درون محفظه ای قرار گرفته است. بدنه این دستگاه بسیار مقاوم و مستحکم بوده و در صورت وارد شدن ضربات احتمالی، به سادگی خراب نمی شود.

خرطومی جاروبرقی

در جاروبرقی برند بکو، شیلنگی وجود دارد که انعطاف پذیر و بسیار نرم است. به این شلنگ، خرطومی گفته می شود. وجود این شلنگ نیز برای انتقال ذرات موجود در خانه به درون کیسه دستگاه، لازم و ضروری می باشد. ایجاد سوراخ در شلنگ و خروج هوا از درون آن، از جمله عوامل کم کننده مکش جاروبرقی محسوب می شود.

کیسه جاروبرقی

کیسه جاروبرقی بکو در شمار لوازم جانبی اما مهم درون دستگاه به شمار می رود. برای این دستگاه می توان انواع کیسه یکبار مصرف و دائمی را استفاده نمود. اگر مسائل بهداشتی، مورد توجه شما است انتخاب کیسه یکبار مصرف پیشنهاد می شود. در صورتی که بیشتر به جنبه اقتصادی توجه می نمایید انتخاب کیسه دائمی بهترین انتخاب برای شما است. اگر می خواهید از خراب شدن دستگاه خود جلوگیری کنید حتماً به محض پر شدن پاکت جاروبرقی بکو برای تخلیه نمودن آن اقدام نمایید.

حتما بخوانید: نکات مهم موجود در راهنمای فارسی یخچال بکو


ترموستات جاروبرقی

همانطور که در بالا نیز به آن اشاره شدن در صورت داغ شدن بیش از حد موتور جاروبرقی بکو احتمال سوختن جاروبرقی وجود دارد. ترموستاتی که در این دستگاه وجود دارد با خاموش کردن دستگاه، از سوختن جاروبرقی جلوگیری به عمل می آورد. ترموستات نیز با توجه به اینکه نقش مهمی دارد باید به صورت دوره ای بررسی شده و در صورت وجود مشکل در آن، تعویض شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.