آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

تعویض کیسه جاروبرقی یا خالی کردن محفظه آشغال

چک کردن کیسه زباله جاروبرقی بایستی  دائما انجام گردد و در صورتی که پر شده باشد باید سریع خالی گردد. در بعضی موارد هم شاید نیاز باشد که یک کیسه جدید بگیرید. اگر با کاهش مکش جاروبرقی مواجه شدید در اولین قدم بهتر است که با تعویض یا خالی کردن کیسه زباله جاروبرقی شروع کنید. در صورتی که جاروبرقی شما کیسه زباله ندارد قسمت های داخلی آن را که دسترسی دارید تمیز کنید و همه ی گرد و خاک را از بین ببرید. در صورتی که تصور می کنید علت دیگری سبب این مشکل شده باشد می توانید برای تعمیر جاروبرقی با یک نمایندگی رسمی تعمیر جاروبرقی تماس حاصل فرمایید.


بیشتر: هوم خانه نمایندگی تعمیرات جاروبرقی ناسیونال در غرب تهران با استفاده از تعمیرکار مجرب، تعمیر جاروبرقی ناسیونال را با ضمانت نامه معتبر و قطعات اصلی به شما ارائه می نماید.

در برخی جاروبرقی ها قدرت مکش با پر شدن یک سوم کیسه زباله کم می شود. پس بهتر است در ابتدا کیسه زباله را خالی فرمایید.


در یک جاروبرقی کیسه دار هوا باید بتواند از بین همه ی گرد و خاک های درون کیسه عبور کند. زمانی که جاروبرقی کیسه را از آشغال و زباله پر می کند باید سخت تر کار کند تا بتواند هوا را انتقال دهد، در برخی مدل ها این مشکل با کیسه های لایه ای حل شده است و تا پر شدن کامل کیسه قدرت مکش جاروبرقی کم نمی شود ولی خوب در بعضی مدل ها هم این گونه نخواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.