آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون ، کندی و زیمنس در نمایندگی تعمیرات

ماشین ظرفشویی یکی از وسایل کاربردی در زندگی است که سبب کاهش اتلاف وقت و انرژی می ­شود. این وسیله توسط برندهای مختلف در انواع گوناگون به بازار عرضه می­شود. در سال­های اخیر ماشین­های ظرفشویی آریستون، کندی و زیمنس در میان مصرف کنندگان به محبوبیت بسیار بالایی رسیده­اند. کیفیت بالای قطعات، قیمت مناسب و بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا از مهم­ترین ویژگی­های مشترک محصولات این برندها می­باشد. هر چند در برخی موارد ممکن است در اثر استفاده مداوم و یا اتفاقات ناگهانی مانند وارد شدن ضربه  عملکرد این دستگاه­ها دچار ایراد شود اما در اکثر موارد تعمیر ماشین ظرفشویی به سادگی امکان پذیر است.

برخی از مشکلات متداول ماشین­های ظرفشویی عبارتند از:

1-عیب: روشن نشدن دستگاه

علت:  قفل درب و سوئیچ درب ظرفشویی، تایمر یا کنترل الکتریکی ماشین ظرفشویی، سلکتور، فیوز حرارتی، موتور و رله استارت دستگاه باید بررسی شود.

2-عیب: سر و صدای زیاد ماشین ظرفشویی

علت: پمپ معیوب، شل شدگی و یا ساییدگی حلقه یاتاقان، گیر کردن بازوی آبپاش در بین ظروف وتراز نبودن دستگاه از دلایل اصلی سر و صدای اضافه ماشین ظرفشویی است.

3-بوی بد داخل دستگاه

علت: کثیفی واشر دور درب و مخزن از مهم­ترین علت­های بوی بد دستگاه است.

4-تمیز شسته نشدن ظروف

علت: عدم انتخاب برنامه و مواد شوینده مناسب منجر به تمیز شسته نشدن ظروف خواهد شد. برای اطلاع دقیق از نحوه تنظیمات دستگاه به دفترچه راهنمای ماشین ظرفشویی خود مراجعه کنید.

5-نشتی آب در ماشین ظرفشویی

علت: نشتی می­تواند به خاطر یک پمپ معیوب، واشر لاستیک دور درب فرسوده، عدم اتصال صحیح شیر ورودی، ترک یا پیچ خوردن بازوی آبپاش و شکاف برداشتن شیلنگ تخلیه باشد.

تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون

آریستون به عنوان یکی از شرکت­های در حال توسعه، سال­های طولانی است که در حوزه تولید ماشین ظرفشویی توانسته است بسیار خوش بدرخشد. آریستون یکی از زیر مجموعه های شرکت ایندیزت است که در حال حاضر به عنوان یک تاز صنعت لوازم خانگی شناخته می­شود. ماشین ظرفشویی آریستون به دلیل مجهز شدن به  قطعات مرغوب و فناوری­های مدرن طرفداران بسیار زیادی را دارد. اما ممکن است این  دستگاه نیز دچار یکی از مشکلات فوق شود.

تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون به دلیل حساسیت قطعات به کار رفته در آن باید تنها توسط تعمیرکار مجرب انجام شود. در غیر این صورت ممکن است صدمات جبران ناپذیری به دستگاه وارد گردد. برای بهره مندی از خدمات تخصصی تعمیر و تعویض قطعات تنها به نمایندگی تعمیرات ظرفشویی آریستون مراجعه کنید. در صورتی که نگران هزینه های حمل دستگاه تا تعمیرگاه هستید می­توانید از سرویس تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون در محل بهره مند شوید.

تعمیر ماشین ظرفشویی کندی

کندی یکی از برندهای مطرح در زمینه ساخت ماشین ظرفشویی است.  کندی تولید کننده اولین ماشین لباسشویی اتوماتیک ایتالیا در تاریخ است. محصولات این برند به دلیل ساخت با جدیدترین تکنولوژی و کیفیت بسیار بالا مورد استقبال قرار گرفته­اند. شاید بتوان بهترین ویژگی ماشین ظرفشویی کندی را سهولت در استفاده از آن معرفی کرد. اما باید در نظر داشته باشید هر چند کمتر اتفاق می­افتد که این دستگاه دچار ایراد جدی شود اما در صورت بروز هرگونه خرابی تعمیر ماشین ظرفشویی کندی کار ساده ای نیست.

در تعمیر ماشین ظرفشویی کندی باید نهایت دقت به عمل آید زیرا هرگونه بی احتیاطی می­تواند خسارات هنگفتی را به بار بیاورد. از این رو مطمئن ترین راه مراجعه به نمایندگی تعمیرات ظرفشویی کندی می­باشد. می­توانید قبل از اقدام برای تعمیر با شماره نمایندگی تماس بگیرید و برای اطلاع از هزینه­های تعمیر مشاوره دریافت کنید. دغدغه اغلب افراد هنگام خرابی لوازم خانگی دردسرهای حمل و نقل آن به تعمیرگاه است. شما می­توانید برای تعمیر ماشین ظرفشویی آریستون در منزل درخواست اعزام کارشناس به محل داشته باشید و خود را سختی­های جابجایی ماشین ظرفشویی آریستون نجات دهید.

تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس

زیمنس بدون شک یکی از قدیمی ترین­های برندهای صنعت آلمان است. امروزه کمتر کسی وجود دارد که نام زیمنس را نشنیده باشد. مرکز این شرکت در برلین و مونیخ واقع شده است. ماشین­های ظرفشویی این برند به دلیل ترکیب جدید تکنولوژی با طراحی های مدرن بسیار مورد توجه واقع شده است. رنگ­های به کار رفته در بدنه این دستگاه­ها، طراحی ظریف و چشم­نواز این محصول باعث شده است تا افراد بسیار زیادی به خرید این محصول روی بیاورند. یکی از مهم­ترین ویژگی های ماشین ظرفشویی زیمنس بی صدا بودن آن است.

برای افزایش طول عمر دستگاه تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس باید تنها توسط تکنسین­های مجرب انجام شود. تعمیرکاران نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس افراد مجرب و دوره دیده­ای هستند که پس از گذراندن دوره­های بسیار زیاد در زمینه آشنایی با قطعات یدیک زیمنس در این مرکز مشغول به کار شده­اند. از طرفی خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی زیمنس در محل این امکان را برای شما فراهم می آورد تا نظارت کامل بر روند تعمیر داشته باشید.

نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی در تهران

آی.پی امداد بزرگترین و معتبرترین نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی زیمنس، آریستون و کندی است. این مجموعه بیش از نیم قرن است که در حوزه تعمیر ماشین ظرفشویی خانگی و صنعتی خدمات ارزنده­ای را به مشتریان خود ارائه کرده است. در صورت بروز هرگونه اختلال در عملکرد دستگاه کافی است با آی.پی امداد تماس بگیرد تا کارشناس در کمتر از دو ساعت به محل شما اعزام شود. از طرفی در صورت نیاز به تعویض قطعه تنها از قطعات یدکی اصل به جای قطعه معیوب استفاده خواهد شد که این مورد بسیار حائز اهمیت است. ارائه گارانتی مدت دار، دارا بودن سال­ها تجربه، انجام تمامی خدمات سرویس وتعمیر ظرفشویی در محل و رفع عیب دستگاه در کوتاه­ترین زمان ممکن تنها بخشی از ویژگی های این مرکز است. هرگز فراموش نکنید تعمیر تخصصی ماشین ظرفشویی باید تنها توسط افراد متخصص انجام شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.