آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

نکات مهم خرید لوازم خانگی دست دوم

خرید لوازم دست دوم در سال‌های اخیر به‌لطف سایت‌ها و اپلیکیشن‌های آگهی رایگان بسیار بیشتر از قبل شده است و البته این نمی‌تواند خبر بدی باشد. وقتی می‌توان با هزینه‌ای کمتر وسیله‌ای دست‌دوم را خرید که همان کارِ وسیله‌ی آکبند را می‌کند چرا باید کلی پول صرف خرید وسایل آکبند شود؟ البته این قضیه زمانی می‌تواند درست باشد که کالای دست دوم کیفیت خوبی داشته باشد و همچنین سالم باشد.

ماشین لباسشویی از آن وسایلی است که نسخه‌ی دست‌دوم آن‌ها به وفور در سایت‌های خرید و فروش لوازم برقی دست دوم پیدا می‌شود. برای خرید ماشین لباسشویی دست دوم نکات زیر را در نظر داشته باشید:

ماشین لباسشویی خیلی قدیمی نخرید. ماشین لباسشویی عمر مفید و مشخصی دارد و بدیهی است که یک ماشین لباسشویی مربوط به 30 سال پیش نمی‌تواند آن‌چنان که باید کار کند، مگر آن که بسیار کم از آن استفاده شده باشد. ماشین لباسشویی درب از جلو بخرید. ماشین‌های لباسشویی درب از بالا آب زیادی مصرف می‌کنند. از فروشنده مهلت تست بگیرید. بهتر است یک هفته با ماشین لباسشویی کار کنید و پس از آن پول را به طور کامل پرداخت کنید. فکر نکنید اگر ظاهر ماشین لباسشویی سالم و حتی «نو» است، پس در کل هیچ مشکلی در ماشین لباسشویی پیدا نخواهد شد!

یخچال هم از وسایلی است که در سایت‌های خرید لوازم برقی دست دوم به وفور پیدا می‌شود. نکات زیر می‌توانند برای خرید یخچال دست دوم مفید باشند:

از فروشنده بپرسید که چرا دنبال فروش یخچال است. حتماً موقعی که فروشنده در حال جواب‌دادن به شماست، به استرس یا نگرانی او دقت کنید. اگر استرس داشت یا پاسخ غیرمنطقی داد از خرید یخچال او منصرف شوید. بیرون و درون یخچال را بررسی کنید. سعی کنید آن چند دقیقه‌ای که در حال بررسی هستید، اگر یخچال به برق نیست آن را به برق بزنید و ببینید به خوبی و بدون صدا کار می‌کند یا خیر. سعی کنید یخچال خیلی قدیمی نگیرید، به‌خصوص به سبب آن که یخچال‌های قدیمی مصرف انرژی زیادی دارند. قبل از خرید یخچال دست دوم، قیمت مدل آکبند آن را در سایت‌های فروش یخچال آکبند بررسی کنید. در خیلی از موارد، فروشندگان لوازم برقی دست دوم قیمتی نزدیک به قیمت نسخه‌ی آکبند روی محصول دست‌دوم‌شان می‌گذارند! درب یخچال را به خوبی بررسی کنید که سالم باشد. هر نوع خرابی در درب یخچال مشکلات زیادی در پی دارد از جمله برفک و مصرف انرژی زیاد.

نمایندگی مجاز تعمیرات لوازم خانگی هوور در تهران

یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم‌خانگی آمریکا شرکت هوور است. این شرکت لوازم‌خانگی متعددی مانند جاروبرقی، ماشین ظرف‌شویی، ماشین لباسشویی، مایکروفر و... را به مردم عرضه می‌کند و وسایل آن نیز از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. با وجود اینکه کیفیت لوازم‌خانگی هوور بسیار بالا است اما با این وجود نیز از تمام آسیب‌ها مصون نیست و ممکن است مشکلاتی برای آن به وجود آید که در این هنگام بهترین پیشنهاد ما به شما تماس با یک نمایندگی تعمیرات هوور است. اطلاعات بیشتر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.