آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

آی.پی امداد

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ...

چطور باید مشکل وجود برق در بدنه یخچال را برطرف نماییم؟

آیا می دانید چطور باید مشکل وجود برق در  بدنه یخچال را برطرف کنیم؟

وقتی که میخواهیم مشکل وجود برق در بدنه یخچال را حل کنیم نخست بایستی یخچال را از برق کشیده بعد رله استارت و اوورلود را از موتور جدا نماییم و در آخر یخچال را دوباره به برق متصل کنید بعد از این مرحله با ولت متر و یا فاز متر وجود برق در بدنه یخچال را تست کنید در صورتی که بدنه یخچال شما همچنان برق داشت مشکل یخچال شما از موتور یخچال می باشد و حتما باید از یک تعمیر کار مجرب و حرفه ای یخچال کمک بگیرید.

در بیشتر موارد برق داشتن بدنه یخچال نشات گرفته از اتصال بدنه موتور می باشد که این مشکل را می توانیم از طریق ارت نمودن یخچال از بین ببریم. گاهی اوقات در صورت بستن ارت زمانی که پریز یخچال را مجددا به برق متصل می کنیم احتمال قطع شدن فیوز وجود دارد. در صورتی که فیوز برق قطع شد یا باید سیم پیچی موتور تجدید شود و یا اینکه باید کل موتور را تعویض کنیم. در واقع در صورت بروز مشکل دوم حتما باید با یک تعمیر کار حرفه ای یخچال مشورت کنید.

در صورتیکه به این مشکل رسیدگی نکنید احتمال اینکه  موتور یخچال شما با خرابی و یا سوختن مواجه شود وجود دارد.

نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر لاجرمانیا در شرق ، غرب ، جنوب و شمال تهران دارای تیمی حرفه ای از تعمیرکاران با تجربه و متخصص در زمینه تعمیرات یخچال فریز لاجرمانیا در محل می باشد.  کاربران امداد آی پی می توانند با خیال راحت تعمیر یخچال لاجرمانیا خود را به دست تعمیرکار یخچال لاجرمانیا در امداد آی پی بسپارند. بیشتر بخوانید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.